- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEZİ PARKI VE PAŞAM
PAŞAM ÇİFTLİĞİNDE BİR ÇINAR GÖLGESİNDE OTURMAKTADIR BİRDEN BİR SESLE İRKİLİR VE...
PAŞA: BU NE GÜRÜLTÜ YAHU...YAVER ELİNDEKİ NE SENİN, TENCEREYLE KEPÇE Mİ?
KISMET: yedi bitirdi bütün mutfağı ne tencere Kaldı ne tabak ne çanak,inanın paşam sağlam takım kalmadı mutfakta gitti bütün çeyiziniz...
PAŞA: çeyiz mi? Ne saçmalıyorsun kısmet...
Yaver: yandaş bu kısmet, yandaş...
Kısmet bana bak ben çapulcuyum, pis ayyaş
Paşa: ayıp oluyor ama beyler ne çapulcusu ne ayyaşı? Hem yaver kırk yılda bir içer o da çiftlik birası..
Yaver: hem taze hem hesaplı paşam, nede olsa ayran aldı başını gidiyor hele bir ala ayran var ki..
Paşa: ben çokca daldım zevk-i sefaya demek ki bi haber kaldık alemden neler oluyor dökülün çabuk...
Kısmet: şimdi sayın paşam kafa kağıdınız var,
Paşa: çok şükür var
Kısmet: çağdaşsınız...
Paşa: çağı takip etmek atinin yüksek...ne diyorum ben yahu tabiki çağdaşım...
Yaver: o vakit çapulcusunuz paşam
Paşa: yaver!!!
Kısmet: kızmayın paşam en çapulcu sizsiniz, akşamcılıkda var sizde, hem ayyaş hem çapulcusunuz,
ulan şansa b ak ben sadece çapulcu olabiliyorum bu durumda...
Paşa: ben hem ayyaş hem çapulcuyum?
Kısmet: kısmetlisiniz başam...
Paşa: benim kafam çok karıştı,hadi emekliliğin keyfini çıkaralım şehir merkezine Mızılay’a gidelim, Makarya caddesinde iki tek atıp sohbete orada devam edelim sohbete oradan da Gülen Parka geçeriz.
Yaver: aman paşam ben size peşin peşin bi Biber dolma yapayım şöyle bol acılı yiyelim biberimizi, içelim ayranımızı kendi çiftliğimizde...
Paşa: kısmet ne diyor bu ayyaş...bak beni de kendinize benzettiniz...
Kısmet: durun paşam sinirlenmeyim ben herşeyi en baştan anlatacağım size...Mistanbul kentimizin güzide semti Maksimde bir Sezi Parkı var malumunuz..
Paşa: nasıl bilmem çok severim şehrin içinde dingin bir nokta...
Kısmet: hah işte o dingin noktaya, bazı dingiller avm yapma kararı almışlar...halkta bastırıla bastırıla yengen tost olan halkta, sonunda patlamış mısır gibi çoğalıp kabardı ve eylemler başladı...sayın büyüğümüzde bu haklı çağdaş çoğunluğa çapulcu dedi...sonra yurdun dörtbiryanına sıçrayan eylemler Mızılay’a da geldi...biraz karıştı memleket anlayacağınız...
Paşa: vay benim güzel ve büyük milletim demek çapulcu da oldun ha...bunların yaptığı en hayırlı işmiş bu avm projesi...
Yaver ve Kısmet aynı anda: nasıl?!!!
Paşa: baksana bu kadar yıl uyuyan halk uyandı...her şerde bi hayır vardır...bunların icraatı olacak üçüncü köprüyede Namık Kemal Köprüsü adı münasiptir...
Kısmet: ne alaka paşam?
Paşa: eeeee....
geçme namık kemal köprüsünden
ürkütürsün vakvakları
Sezi parkına avm diktim
gel bıyıklı topla kozalakları...
ozan cem yazgan 06/06/13
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.