meselci'ye MEKTUPLAR -45
Merhaba meselci.
Saçlarımı sıfıra vurdum. Bidiğin kazıttım. Hoş bir Keloğlan’a dönüştüm anlayacağın.
Her sene bunu yaparım. Kendimi yenilemeye saçtan, baştan başlarım. Ve her yıl bu merasimim olur. Bu tercihimi bir şölen havasında tamamlarım. Es geçmem. Ertelemem. Kafama koyduğumu yapmakla sorumlu hissederim kendimi.
Çünkü kendimi engellediğimde üzülürüm. Pişman olurum. Bazen kahrolurum. O nedenle hayallerimi gerçekleştirmekten çekinmem. Gocunmam bir şeyler yapmaktan, bir şeyler karalamaktan ya da bir şeyler konuşmaktan.İnsansam insanca davranırım. İnsansam yeteneklerimi ortaya koyarım. İnsansam boş olmadığımı ispatlarım cümle aleme. İnsamsam nisyanlarda takılmadığımı doğrularım.
Çünkü biliyorum ki kendimi frenlediğimde, ilk ve çok üzülen ben oluyorum. O sebeple aynı acıları yaşamamak için aklımdakilerini uygularım. Ruhuma güvenirim. Canımı sıkmam. Aklımdakini noktalarım. Ve rahatlarım. Ve keyfim yerine gelir. Ve başarma duygusunu tadarım. Ve canım sıkılmaz sonra.
Sen de düşlerini gerçeğe taşı meselci.
Korkma kimseden ve kendinden.
Korkma düşüncelerden, gözlerden ve gecelerden.
Yok başkaları ne der diye dertlenme. İçinden geçeni -kimseye rahatsızlık vermeden- yap. Yapmaya çalış. İçine atma bazı duyguları. Bu hisler büyür. Ve bir gün gelir patlar. Ve derman bulmaz bir hastalığa yakalanırsın. Zaten bütün hastalıklar psikolijiktir, içine attıklarından meydana gelir.
Hayatımı örnek alırsan, pek bir şey kaybetmezsin meselci. Tecrübeden faydalanmak iyidir ve artıdır. Ve unutma büyükler küçükleri düşünür esmer oğlan.
Mehmet Selim ÇİÇEK
23 Mayıs 2013, Kızıltepe
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.