- 1149 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KONU DOSTLUK OLUNCA SENİ ANMADAN OLMAZDI…
Sevmek nedir ? diye bir soru sorulsa çok değişik çok farklı cevaplar alacağımız kesin. Sevgi kişiden kişiye değişebilen bir kavramdır aslında…
Sevginin azı veya çoğu yoktur. Bir kişiyi veya bir şeyi ya seviyor ya da sevmiyodursun. Bunun daha ötesi yok, bu gün uğrunda can verebileceğiniz bir şey için yarın fikirleriniz farklılık gösterebilir. Birinin olmayacak bir hatasını gördüğümüzde ona karşı hislerimiz ve duygularımız değişir, belki de bir daha yüzünü dahi görmek istemeyebiliriz. Yani sevgi ve aşk çok enteresan duygular çözümlemesi de bir o kadar güç duygulardır. Karmaşık ne zaman, nerde, nasıl başladığı ve ne zaman nerde nasıl bittiği belli olmayan bir duygu, bilim adamlarının bile çözemediği kuralları olmayan, vakti, yeri, saati olmayan bir duygu işte. İnsanın kurcaladıkça başını ağrıtan dibi ve sonu olmayan bir duygu…
Bu kavramlar arasında en önemli en kalıcı olan ise dostluktur. Eğer sağlam bir temele oturtulmuşsa dostluk hiçbir zaman bitmez. Dost insana dar zamanda zor günde lazım olan en sevdiğimiz şarkının nakaratı gibidir. O olmadığı zaman yokluğu hissedilir, gözler onu arar,
yokluğuna kolay kolay alışamazsın. İyi dost kötü dostta yoktur. Kötü olan insanla zaten dostluk kuramayız, her merhaba dediğimiz insan dostumuz değildir. İnsan vardır yokluğunda kendini aratır, insan vardır yanında olduğunda, ne zaman gidecek diye gözünün içine bakarsın. Toplumumuzda öyle insanlar mevcut ki, her merhabasının altında türlü manalar olan, öyle insanlarda var ki bir bakışıyla sana dünyaları veren… gerçek dostu bulmak çok zor bir şeydir, bulduğun zaman elinde tutmak aslında bana göre çok kolay. Yeter ki, dostunuzun dostu olduğunuzu sizde ona hissettirin.
Bir akşam sesini duymasam rahat edemediğim, uykumun kaçtığı dostlarım var benim, seni duyabilmek için bahaneler ürettiğim, adını bile söylemek,yüzünü bile görmek istemediğim de sevdiklerim, çok keşmekeş bir durum galiba… içinden çıkmak zor… hele kendi uzakta, kalbinin benle olduğunu bildiğim bir ağabeyim var ki, onun bende olan ne ismini ne de dostluğunu kimse bitiremez. Son yaşadığım sıkıntılarım da en büyük destekçim ve yardımcım oldu desem yalan söylemiş olmam. Allah böyle kaliteli insanları dost yangını her insana nasip eder inşallah… en bunaldığım anlarda onun varlığı bile yetti desem yalan olmaz, sen varol abim , Rabbim yokluğunu göstermesin herkese sen gibi bir dost nasip etsin ve her ne dilersen gönlüne göre olur inşallah. Dostluktan bahsedip senden bahsetmemek olmazdı abim, isim vermiyorum çünkü dostluğuna etiket vurmak istemiyorum. Şayet bu yazıyı okursan sen kendini anlarsın, deli değilsin herhalde.
Sevgi , aşk, dostluk, dostluk gibi yok. Dostluk başka, candan olan dostlar bambaşka, aslında yazımın buraya geleceğini bende bilmiyordum ama konu dostluk olunca sen anmamak olmazdı. Teşekkürler abi…..
Sana söz toparlanacaaam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.