SABAH HABERLERİ..
F.Portakal’ı izliyorum.Üç konu dikkatimi çekti..1-Rakka’da üç araca bomba konduğu bilgisini –hatta örgüt adını da vererek-MİT bildirdiyse,bir rapor halinde;üçüncü araç,şu an nerede??Bence birincil soru,bu olmalı bugün..Ve eğer öyleyse,amacına ulaşmış bir eylem söz konusu..2-Teröristler,gazetecilerin de-tesadüfen bulunduğu-bir piknik alanında- insanların yanından,-hafif silahlarıyla geçip gitmişler..Adamlar E-5 üzerinden çıkış yapmadığından,silahlı olmaları normal..Dağ,tepe gittikleri yerler de,eli boş gidilesi değil..Belki,yolda acıkırlar.Bir kuş falan avlamak icap eder..Anlarım o kadarını..Ama,ilginç olan şu:Silahlarını bıraksınlar da gitsinler derken,teslim etsinler demeyi unuttuğumuzdan,nereye bırakıyorlar silahları ,onu bilmiyoruz işte..Yani,yarın-Allah göstermesin-durum sekteye uğrarsa,silah geçirme sorunuyla uğraşmayacak kimse..3-Uşak’ta zabıta memurları seyyar satıcılara karşı ,biber gazı tatbikatı yapmış..İşsizliğe çare bulunamıyorsa,bırakın da seyyar ,meyyar çalışsın birileri.Hırsız olsa,uğursuz olsa,daha mı iyi..Aç tavuk ambar deler…Ve,maddi anlamda yaptırım deyince,bireye maddi anlamda bir saldırı hakkı nereden doğar..En fazla,malını alabilirsin.Eyalet sisteminde şerif mi oldular ki,bu kadar genişlemiş yetkileri..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.