- 557 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Katılımızla sizleride aramızda görmekten onur duyacağız.Bekliyoruz.
TÜRKİYE’NİN YÜREKLERİ ŞAİR ANTOLOJİSİ 1-Antolojiye katılacak şairler aşağıda verilen katılım koşullarını kabul etmiş sayılacak. 2-Antolojiye katılan şiirlerde hiçbir konu sınırı olmayacak,nazım ölçüsü ve biçimi olarak sınır konmayacak. 3-Antolojiye katılan her şaire 2 sayfa ayrılacaktır.Her şair 2 şiirle katılabilir ancak şiiri uzunsa sadece 1 şiiri yayınlanacaktır.Daha fazla şiir yayınlamak isteyen şair kendine 50 TL karşılığında ek 2 sayfa temin edebilecektir. 4-Antolojiye şiirler [email protected] adresine gönderilecektir.Gönderilen şiirlerin dışında kısa bir özgeçmiş ile fotoğraf belirtilen 2 sayfa sayısının dışında tutulacaktır. ... ... ... 5-ANTOLOJİ YÖNETİM KURULU -OĞUZ BATIN(05469091922)ANADOLU EDEBİYAT DERNEĞİ İZMİR İL TEMSİLCİSİ,EDEBİYAT ÖĞRETMENİ,ŞAİR) -NİHAT İLİKÇİOĞLU (Türkiye Şairler Birliği’de Türkiye Şairler Birliği Temsilcisi, Anadolu Edebiyat Derneği Kurucu Başkanı,Kültür Sanat Ve Edebiyat Dergisi Yayın Kurulu Danışmanı, Radyo Programcısı): 0 532 764 44 48 ----05078219085 -SABİT İNCE(ANASAN EDEBİYAT DERNEĞİ KURUCU):05422338198) -GÜLBİN ALTUN(ANADOLU EDEBİYAT DERNEĞİ ALMANYA TEMSİLCİSİ) -CEMAL ULU(ŞAİR VE DENEME YAZARI) -SELMA TÜRKYILMAZ:ÖĞRETMEN 6-Antolojiye katılan her şaire 10 kitap verilecek.Dileyen herbir kitap için 5 TL’den hesaplanmak üzere ek kitapta temin edebilir. 7-Antolojiye son katılım tarihi:20.08.2013 olup antolojiye katılan şairlere 1.10.2013 tarihinde kitapları ellerinde olacaktır. 8-Antolojiye katılım bedeli 50 TL’dir.. OĞUZ BATIN AKBANK ŞUBE KODU:0110 HESAP NUMARASI:0112623 Antolojiye katılan şairin kayıt sildirme gibi işlemi olmayacak ve ücret iadesi yapılmayıp antolojiye katılan her şaire sunulan haklardan yararlanacaktır.. ANTOLOJİNİN KİTAP KAPAĞI KONUSUNDA İLERLEYEN ZAMANLARDA FİKRİNİZE BAŞVURULACAK..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.