- 669 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RESSAM PERVİN ÖZEN ART RESİM ATÖLYESİ ŞİİR GİBİ../ Hikmet OKUYAR
Hikmet Okuyar İlkbahar Tanıtım Turizm Kültür Sanat Etkinlikleri kapsamında çalışmalarımızı sürdürüken bir tarafdan da birçok belde ilçe ve ilden etkiliğe ve açılışa davet ediliyoruz..03.05.2013 günü İstanbul Feshane’de tertiplenen Giresun Tanıtım Günleri’ne Giresun ve İlçelerini kapsayan eserlerimin tanıtımı için sanatseverlerle şiirli sohbetler yaparken, Karadeniz Sevdası ismli proje çalışmamı medya mensubu meslektaşlarımın bilgisine sunarken sevindirici bir davet aldım..
’’ İlk kadın ressam Mihri Müşfik Hanım’ın anısına kurulan İstanbul Kadın Ressamlar Derneği, Saküder (Sanat ve Sanatçılar Topluluğu Kültür Derneği) Üyesi Pervin ÖZEN’e ait MEKTEP CADDESİ KÜÇÜKYALI MERKEZ MAHHALLESİ CEYLAN SOK. YASEMİN APT. Nu :6 DAİRE 1 adresindeki PERVİNÖZEN ART Resim Atölyesi 04/MAYIS/2013 CUMARTESİ GÜNÜ ,SAAT: 17:00’ de açılacaktır.
PERVİNZÖEN ART Resim atölyesinin açılışına bütün sanat severler davetlidir. ’’ denilmiş..
Çok sevindim, çok duygulandım.
’’ Şiiri Sevdiren Şair ’’ ve ’’ Dağların ve Çobanların Şairi Bizim Hikmet ’’ ünvanlarımla; şiir, şiir yorumculuğu, müzik, beste, şarkı ve türkü ile ne kadar yakından ilgileniyorsam karikatür fotoğraf resim sanatıyla da sanatçılarıyla da yakından ilgilendiğimi güzel sanatlar öncüsü kültür sanat dostu canlarım çok iyi bilirler..
Yıllardır ilginç resimleriyle, özel ve karma sergileriyle, resimli şiir paylaşımlarıyla, ve çok beğenilen şiir yorumlarıyla tanıdığım Ressam Şiir Yorumcusu Güzel Sanatlar Öncüsü Pervin Özen özelyetenekli meslek erbabı ressam canlarımız gibi planlı proğramlı çalışmalarını sürdürürken bir adım ileri giderek atölye açma eylemini gerçekleştiriyor olması hem meslektaşları arasında hem de hayranlar arasında sevinç ve övünç vesilesi oldu..
Atölye açılışında aaaçlar ve hedefler Pevin Özen tarafından açıklanacak..Dileğimiz saygıdeğer sanatçı canımızın başarılarında da daha coşkulu mutluluklar yaşamasıdır.
Atölye çalışmaları da diğer süper etkinliklernden beğeni dolu yansımalarıyla şiir gibi olsun diliyorum.
Atölye açılışına katılacak davetlileri Özen Hayranları ile medya mensuplarını şimdiden şiir yüklü duygularla Pervin özen Resimleri hayranlığı ile selamlıyorum..Pervin Özeni bir de özgeçmişi ile tanıyalım tanıtalım istiyorum..
’’ Pervin Özen 05. Mart tarihinde Adapazarı’nda dünyaya geldi, Evli ve 2 çocuk annesidir, asker bir ailenin çocuğudur.
Babasının görevi nedeniyle Anadolu’nun doğusundan batısına her yerini gezmiş gördüğü Anadolu güzellikleri, ondan ki sanatçı ruhunu daha da geliştirmiştir. Çocukluğundan beri resme ilgisi vardı, resim karalamaları yapmayı seviyordu.
Pervin Özen resim çalışmalarına profesyonel olarak başlamadan önce ahşap boyama ve kumaş boyama ile renkleri kullanma yetisini geliştirmiştir. Daha sonra duygularının coşkusunu tuvale aktarma düşüncesinden yola çıkarak resmi hayat felsefesi haline getirdi. Özel dersler aldı, karakalem çalışmaları ve pastel boya çalışmaları yaptı. Daha sonra yağlı boya çalışmalarına geçti. Resme olan ilgisi ve sevgisiyle beraber uzun senelerden beri yağlı boya çalışmaları yapmaktadır. Yağlı boya çalışmalarını açtığı kişisel sergilerde ve katıldığı birçok karma sergilerde resim sevenlerle paylaşmaktadır.
İlk kadın ressam Mihri Müşfik Hanım’ın anısına kurulan İstanbul Kadın Ressamlar Derneği, Saküder(Sanat ve Sanatçılar Topluluğu Kültür Derneği) üyesidir. Halen çalışmalarını kendi atölyesinde sürdürmektedir.
.........................................Açtığı Sergiler :
1999 Halis KURTÇA Karma Sergisi
2003 İbni Sina Tıp Merkezi (Kişisel Sergi)
2008 Maltepe Kültür Merkezi (Karma Sergi)
2009 “2010 Avrupa Kültür Başkenti İstanbul” Konulu Yarışma
2009 “Kadıköy Şehremaneti Sergi Salonu” (Kişisel Sergi)
2009 Art Galeri “Yılbaşı Armağanı” (Karma Sergi)
2010 Art Galeri “Aşkın Tuvale Yansıması” (Karma Sergi)
2010 Art Galeri “Çerçeve Değil Resim Arıyorum” (Karma Sergi)
2010 Renklerin Dansı Sanat Atölyesi “43 Yaşa 43 Eser” (Karma Sergi)
2010 Hünkar Kasrı “Mihri Sultan Sergisi” (Karma Sergi)
2010 Rodop Valiliği “Yunanistan Dostluk Sergisi” (Karma Sergi)
2011 Yansımalar (Karma Sergi)
2011ÇağdaşRenkler İSTANBUL/KADIKÖY Buluşması (Karma Sergi)
2011 Sanat Rüzgarları Satış Kokteyli (Karma Sergi)
2011 Rengarenk (Karma resim sergisi)
2011 Anadolu Efsaneleri ve Mitolojisi Resim Sergisi
2011 İlk Öncü Kadınlar Karma Resim Sergisi
2011 Ege Rüzgarları resim sergisi Etnoğrafya Müzesi
2011 Ege RüzgarlarınAyvalık sergisi (Karma)
2011 Istanbulda Haliç, Haliçte onlarca Istanbul karma sergisi.
2011 Ayvalık zeytin hasat günleri Öncü Kadınlarımız (Karma
2011 Balıkesirde Öncü Kadınlarımız karma sergisi. ’’
Netice itibariyle Ressam Pervin Özen resim çalışmalarında başarıların devamını ve atölye çalışmalarının da özel yetenekli resim dostlarının kararlılıkla yetiştirilmesine vesile olmasını diliyoruz..
Pervin Özen mutluluğunun ortak paylaşımcılarına, şiir yüklü duygularla ve Şebingülü sunumlarımızla teşekkür ediyoruz..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.