- 832 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKLÜK VE MÜSLÜMANLIK
Türk, bir kavmin adıdır. Türkler, nüfusun yoğunlaşması nedeniyle büyük bir soy ağacı oluşturmuşlardır. Ayak bastıkları her yere izler bırakmış bir nesil olarak, güçlü bir iradeye ve iyi bir savaşçı kimliğe sahip olmuşlardır. Türk adı dünya toprakları üzerinde anıldığı her anda, hala o kudretli irkiliş gözlere yansımaktadır. Türkler birçok etnik kökene ayrılmışlardır. Bu ayrılışın ana nedenlerinin başında nüfusun gittikçe artması ve hastalıkların başlamasıdır. Türkler nüfus açısından % 85’i Müslüman İslam dini mensubu, %15’i de diğer dinlerin mensubu olarak bilinmektedir.
Günümüzde Türklük, dinin önüne geçirilmeye çalıştırılmaktadır. Oysa İslam dini ve Müslümanlığın bütün insanlığa nail olmuş bir inanç olduğu gerçeğini kabullenemeyenlerin çizmiş oldukları senaryonun ta kendisidir. Bunun en büyük nedeni de, Türklerin Müslüman olmadan önce ki durumlarını irdeleyerek, Müslüman olan diğer kavimlerle Müslüman Türkleri karşı karşıya getirmektir. Fakat Müslüman Müslüman’ın kardeşi olduğunu ve yüce Allah’ın (c.c) “ben sizleri kavim kavim yarattım, tanışıp kaynaşasınız diye” diyerek bizlere buyurduğunu unutanlar, bu oyunun tuzağına düşmüş ve kaçınılmaz bir saplantı içinde sürüklenmişlerdir. Emperyalist güçler, her alanda senaryolarının işlediğini, dinimize olan çirkin saldırılar neticesinde amaçlarına ulaşacaklarını zannetmişler, fakat başaramamışlardır. Müslümanların git gide çoğaldığı ve İslam dininin yayılmaya başladığı şu günlerde bu saldırılar gittikçe daha da vahim bir hal almaya başlamaktadır.
YORUMLAR
İslamiyeti kabul eden Türkler "İlahi Kelimetullah" davası uğruna tüm dünyaya Türk-İslam adalet ve hoşgörüsünü götürmekle kalmamış, hakimiyeti altında 30’dan fazla din ve ırktan insanı koruyup kollamayı kendisine vazife bilmiştir.
Kısa ve öz aydınlatıcı bir makale okudum..
Kaleminiz daim olsum
Saygılarımla..