- 691 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞAİR, ŞAMPİYON KOMEDYEN ATALAY DEMİRCİ../ Hikmet OKUYAR
’ Siz Yeteneksiniz ’ gerçekten her beldede ilçede ilde aile ortamlarında kültür sanat tanıtım turizm adına ciddi etkin ve saygın faliyet gösteren dernek vakıf oda birlik ve kuruluşlarda da özenle değerlendirilen çok ilginç bir proje uygulaması oldu..
Kocaeli Sevdalıları ile Şüsiyad danışmanlarımız tarafından da övünçle izlenen proğramda Türkiye starları belirlenirken Aslen Samsunlu olan, Ankara’da doğan, İlköğretimini Amasya’da tamamlayan ve halen Kocaeli’nde yaşayan Muhteşem Komedyen Atalay Demirci canımıza Jüri Üyesi Hülya Avşar tarafından kalem fırlatılması; Muhatap tarafından birkaç sanyelik bir doğrulama algılamasıyla bir anda 13,5 yıllık fırtınalı bir komedyenliğin zirve yaptığı ESPRİ ile yanıtlandı..
’ Galiba bu kalemi imza atayım diye gönderdiniz ’ deyişi hem Muhteşem Kocaeli, hem Komedyen, hem de Türk Dünyası Sanatçı Kıvrak Zekası ile Hazır Cevap Yeteneği birlikte oturdu Gülmece Dünyası Şiir Dünyası Kültür Sanat Dünyası gündemine.. Yarışmalara katılan tüm canları tebrik ediyoruz..
Muhteşem Proje içinde Şiir Yorumcusu canlara da yer verilmesini; Aslen Samsunlu olan, Ankara doğan, İlköğrenimini Amasya’da tamamlayan, Kocaelili Özel Yetenekli Atalay DEMİRCİ Hemşehrimiz’in, Şairlik yanında ŞİİR YORUMCUSU olarak da şiir dünyamıza güç katmasını diliyoruz.
Hikmet OKUYAR
ŞÜŞİYAD Başkanı
..........
’ Atalay Demirci kimdir, biyografisi, kaç yaşında ve nerelidir?
Atalay Demirci, 1976 yılında Ankara’da dünyaya geldi ancak aslen Samsun’lu. İlk ve Orta öğrenimini Amasya’da tamamladı. Ankara Yenimahalle Ticaret Lisesi’nden mezun oldu. Atalay Demirci, ilk kez sahneye 30 Mayıs 1999 tarihinde çıktı. Atalay Demirci evli ve bir çocuk babası.
Demirci, uzun yıllar radyolarda program yapmıştır. Yazılı ve görsel medyada birçok röportajı yayınlanan Atalay Demirci, yazdığı ve okuduğu şiirleriyle de adından söz ettirmeyi başarmıştır. Demirci’nin 1 şiir albümü 3 şiir kitabı bulunmaktadır ’
.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.