- 644 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DAVETİYESİZ GİRİLMEZ
Aynı yerden yara aldığı için kabuk bağlamayan yaralarımız var bizim
zaman zaman kanayan zaman zaman sızlayan,dokunulmazsa iyileşiverecek belki.İzi kalacak ama canımızı acıtmayacak.
Muzdaripliğimiz izden olmasın yeter ki bu yolda,yoksa kan tutmaya devam eder hepimizi.
Tabi birde zamanla kendisini yaraya dönüştürenler var,onlara söyleyecek neyimiz olabilirki?Bırakın kim nerede nasıl yaşamak istiyorsa yaşasın.Arzu eden kan irin iltihabın , isteyen gün güneşin içinde.Hem siz batağın içinden çıkmak istemeyen insana kulaç atmayı asla öğretemezsiniz.
Ben çok insan tanıdım acıyla öyle kavrulmuş ki yürekleri,sanki bir el uzanıp ciğerlerini söküp ateşte yakıp yakıp ta yerine geri takmış sanırsınız..Bu insanların zaten dilinden elinden değil sadece gözlerinden anlarsınız çektiklerini.
Peki unutmuşlar mı sanıyorsunuz yaşadıkları hüzünleri ?
Sahi biz neyi unuttuk ?Tabi kafamızı bir yerlere çarpıpta hafıza kaybına uğramadıysak.Nörolojik vakalaları hiç söz konusu bile etmiyorum.
Unutmadık unutmayacağız.Ne yaşattığımız ne de yaşatılan duyguları.
Mesela ben ilkokul ikinci sınıfta tüm yalvarmalarıma rağmen bir kereliğine ispirto boya kalemlerini ödünç vermeyen arkadaşımı hiç ama hiç unutmadım ve ileriki eğitim hayatım boyunca kimseden silgi dahi istemedim .Yanlışlarımı sayfaları yıpratma pahasına da olsa parmağımın ucuyla sildim .Yaraya dönüştürmedim ve yokluğun yok saydığımda yok olduğunu öğrendim.İzi kaldı mı dersiniz ?Muzdarip değilim.Bu gün kocaman bir kadınım .Gelin evime ,girin odama açın şifonyerlerimi elinize rengarenk boya kalemleri takılır çoğunun paketi dahi açılmamıştır..
Yaşamın çoğu karesinde aldığımız darbeler olacaktır,incineceğiz üzüleceğiz yıkılacağız.An gelecek öldüğümüzü sanacağız ama ölmemiş olacağız.Hem ölüm kaç kere ?Düşeceğiz de düşmekte bir kere.Düştün diyelim Daha ne kadar düşebilirsin ki.Ya ayağa kalkmaya çalışacaksın yada oturmaya devam edeceksin.Şayet oturmak tercihinse yosun kokusundan da şikayet etmeyeceksin.
Hava çok güzel
gün çok güzel
güneşin sarı rengi...
Bırakın her anı yerinde kendi kahramanlarıyla yaşasın.Siz tutupta fi tarihinde canınıza kastetmiş Şecaattin abiyi bu sene Nurten ablanın düğününe davetsiz misafir olarak baş köşeye oturtup birde limonata ikram ederseniz.O zaman sıradaki parça size gelsin.
Pınarbaşı burma burma yar yar yar aman
Yaz gelince öter turnam leylim leylim leylim aman....
Hayat her gidenin arkasından bir tas su döküp te yıllarca bekleyecek kadar uzun değil inanın.Sırtınıza bir hırka alın üşütmeyin. Kapı önlerinde beklediğiniz sürece rüzgarınız ve tozunuz eksik olmaz evinizde.Kapatın kapınızı girin içeri içerideki huzur ne kadar özlemiş bir bakın ve iyi sarılın.Huzurunuz bu kadar ilgisizliği hak ediyor mu ?
Ve kaç gün ev sahibinin olmadığı yerde bekler sizi.Ya siz sizi bekler miydiniz ilgisiz sevgisiz?Ben bekletmeyi hiç sevmedim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.