- 1007 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanların Hayalleri ve Düşünceleri
İnsanlar aslında hayalleriyle ünlüdür.Örnek bi cocugu ele alalım annesi o kücükken cok hasta ve o bu yaşta aklına doktor olma hayalini koyar ne kadar zorluk varsa aşar ve doktor olur icinde öyle bi rahatlama olurki ama iş işten gecmiştir.Annesi ölmüştür bu kadar calışma hayal gercek olmuştur ama herzamn icinde bi yerlerde bi boşluk kalmıştır.Aslında insanların hayalleri kendilerin ihtiyaclarıdır.Düşünceler tam tersidi düşünceler hic olmayan bir şeyi var etmek gibi aralarındaki fark ise düşünceler satın alına bilir ama bir insanın hayalni asla satın alamasın cünkü ya gercek olmuştur yada olmadıgı icin satmaz.İnsanlar farklı yaratıklardır on kişiyi bi odaya koyun bi kalem gösterin ve ne oldugunu sorun eger onuda kalem derse onların hic biri bi halat edmez .Bu dünyda aynı düşüncelere sahip insanlar sadece farklı düşünen insanların kölesi olur.Örnek olarak iki insanı ele alalım bi displinli ,calışkan ,didaktik diyeri ise kafası zehir gibi calışan ,aktif ve sözleri bi kalem gibi etki siz hangisini işe alırdınız size bırakıyorum.
Ama bizim ülkemizde hayaler ve düşüncelerini gercekleştirmek istiyosan illa bi tanıdık olması lazım .Bizim ülkemizde cogu genc zeki,sözü yumruk kadar sert ve bilgi kadar önemli .Benim isteyim hayaleriniz gibi düşüncelerinizide satmayın gercekleştirin cünkü ya size beş para etmez derler yada ufak bi miktar verip yollarlar .....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.