Basladigi yerde bitirelim bu sevdayi.
Ey sevdam kanayan yarama melhem olman icin daha kac sene beklemem gerekecek. Daha kac sene omrumden omur gidecek, birlikte gecirebilecegimiz zamanimizdan eksilecek.
Yillar gecti bana gidiyorum bile demeden gittigin gunun ustunden. Son sozun artik cok gec idi, ama bana sebebini bile soylemeye cesaretin olmamisti. Baskasindan duyacagimi bile bile, canimin o sekilde daha cok yanacagini bile bile beni nasil o sekilde oldurmeyi sectin hala cevabini bulamiyorum.
Ben her seyinle bir annenin karsiliksiz sevdasi gibi hatalarini gormeden sevdigi gibi sevdim seni. O gidisinin ardindan suskunlugun icinde ciglik attim yillarca. Taki artik senden hic bir haber alamayana kadar. Sen giderken beni unuttuguna inanmamistim, cunki ben seni ilk gunkinden daha cok severken sen beni unutamazdin. Cunki benim o seven kalbim bir haini sevmis olamazdi. Ama o zaman yanildigim dusuncesine kapilip sevdigimin ellerde olmasi acisiyla ucurumun kenarinda yapilacak en kolay seyi yaptim. Ve iste hayatimin pismanliklarini orda baslatmissim.. Kalbimin hayatimin her kosesinde sen var iken bir baskasiyla olmazmis... Seni delicesine severken bir baskasiyla yasanmazmis.. Geceleri kac kez sen diye ona sarilarak agladim.. Uykumdan kac kez senin ismini bagirarak uyandim. Kac sabah yine onu sayikladin demesini dinledim.. Canim ne cok yandi ne cok parcalandi ama yinede o sana olan sevdami degistiremedim.
Yillar once bir abla vardi sevdigi adami beklemisti yillarca evli oldugu halde.. Bir umit diyordu, ugrunda herseyi birakabilecekti buna inanmistik ikimizde, ama onun sevdasinin buyuklugunude acisinida ben o gun anlamamistim. Nasil anlayabilirdimki? O sevdasina kavusmak isterken ben sevdamla yasiyordum. Yillardir onun sevdasini dusundum ve ben bugun onu anliyorum. Bende sevdam icin herseyden vazgecebilecegimi anladim. Ama yanliz sevda yasanmiyorki kinali kuzu.
Belki unutmussundur ama pazar gunu bir yil donumumuz daha geliyor, ve ben her sene oldugu gibi yine o gunu yanliz kutlayacagim. Belki anilarla belki biraz gozyaslariyla belkide yillar sonra bir kez daha seninle?
Soyle sene kinali kuzu, beni onun icin terk etmistin. Inanmistin sevdana. Peki neden onunla degilde bir baskasiyla evlisin? Cokmu sevdin kadinin yaptigini? Onun ugrundami vazgectin herseyden ve herkesten? Yillar once bana soyledigin yalanlarin sebebi bumuydu?
Evet yalan diyorum, cunki bana soylemis oldugun hic bir sozun ardinda durmadin. Ne benim hayatimi mahf etmene degecek oldugunu dusundugun o kisiyle evlendin (yani aslinda gec degilmis o zaman hic birseyicin ) nede bana soylemis oldugun gibi annenin sehrinde kaldin. Hayat insanlara degisik kararlar aldirabiliyormus degilmi?
O gunki cocuklugumu dusunuyorumda tek olgunlugum sana olan sevdammis. Ben seni sadece sevdim, ve senin aldigin nefesin bile haberdari oldum. Sen mutluyken mutlu, mutsuzken mutsuzlugunu paylastim. Ama sen benim hic bir animi hic bir zamanimi hatirlamadin bile. Herseye ragmen bugun bana gel desen ben dusunmezdim bile, ama sende beni benim seni sevdigim kadar sevecek yurek yokmus. O kendimi yaninda her zaman guvende hissettigim sen aslinda kendini bile koruyamazmis, sevdasina sozlerine sahip cikamazmissin.. Ne yazikki ben boyle birisini sevmissim.
Yillardir kac mektup yazdim sana sayamadim. Hic birini postaya atmadim. Sana ulasip kirlenmesini istemedim. Cunki o son sozunden sonra bana gel demedin.. Seni unutamadim, sevdigimsin demedin! Eger sevseydin bilirdinki ben seni hic unutmadim. Kapima dayanir yada en azindan sesini duyururdun. Ama dedim ya iste, onlari sevseydin yapardin.. Sevmemis olandan ne bekleyebilirimki?
Ben yillardir oldugu gibi yil donumumuzu yine seninle kutlayacagim. Eger birazcik benim yanilgi payim var ise, bir kez cesur olabilirde sende sevdani haykirabilirsen.... BUL BENI.
Gel benim ol demem.. Kadinin yanliz kalmasin ben aliskinim sensizlige.. Ama gel kacmadan bitirelim bari bu sevdayi. O gunki gibi basladi yerde gomelim. Dogdugumuz gunden beri hep bir baskasi icin yasadik. Ben artik kendim icin yasamak istiyorum! Hayat kisa be kinali kuzu... Bir baskasi ugrunda degil gerekirse sevdam ile gomulmek istiyorum!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.