- 954 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2013, BEYOĞLU ÖĞRETMENEVİ ŞİİR DİNLETİSİ - 2 YAPILDI../ Hikmet OKUYAR
Eğitimci Şiir Öncüleri ve Şiir Dinletisi Sunucuları, Mustafa Karaköse ile Zeki Eroğlu’na verilmesi kararlaştırılan ve Şebinkale Şiir Etkinlikleri kapsamında 19 Mayıs 2012 Günü Şebinkarahisar Kalesi’inde teslim edilmesi gereken ’ 2012 Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü’ 2013, Beyoğlu Öğretmenevi Şiir Dinletisi - 2 Etkinliği kapsamında Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar tarafından verildi.
2013, Beyoğu Öğretmenevi Şiir Dinletisi - 2 Etkinliği 20 Şubat 2013 tarihinde Beyoğlu Öğretmeevi Kültür Sanat Salonunda Eğitimci Mustafa KARAKÖSE ve Zeki EROĞLU sunumları ile gerçekleştirildi..
Proğram saygı duruşu ile başladı..Meral KILINÇ ayın önemli kültür sanat adamları ile ilgili bilgileri paylaştı.
Eğitimci Şiir Yorumcusu Tsm Sanatçısı Berraki Hasan Öztürk de sazıyla fon müziği yaptı ve seçilmiş eserelerden örnekleri seslendirdi..
Proğram akışı içinde aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, müzisyen, bestekar saz ve ses sanatçıları; Dilşade Güngör, Emine Karataş, Saadet Kılıçarslan, Hikmet Okuyar, Emine Ülkü Akalın, Lütfiye Yesügey, Aylin Dönmez, Baykan Soy, Tahsin Öztorun, Akif Şentürk, Sami Doğan, Nurşen Deliktaş, Sevgi Yeşiloğlu, Nevzat Gürer, Murat Haydaroğlu, Şirin Sular, Yılmaz Bilgin, Hayriye Yıldız, Gültekin Kutluk, Zeki Bora, Gülpaze Şener, Dursun Elmas, Hasan Akar, İzzet Er, Aslan Seymen, Necmetin Çanga, Ahmet Tığlı, Muhsin Durucan, Mehmet Ayık, Birsen Dokuzoğuz, Ferhat Çakmak, Hilmi Şen, Şevket Sürücü, Hayri Suçsoran, Hilmi Şan, Özden Akkent, Leyla Saltaş, Helin Çam kendi eserlerinden veya beğendikleri eserlerden örnekler yorumladılar. İlknur Türkbeyler, Necla Ok, Ferruh Güler, Vedat Eren, Perihan Turan, Yaşar Yücesen, Ülker Demirkıran, Perihan Turan, Canan Kurma, Ayla Baydoğan ile Gülderen Canayakın, Sabriye Lale, Gülsen Beğendi, Saadet Güldiken, Leyla Kılıçkaya, Aynur Dikmentepe ve bazı personel dinleyiciler arasında proğramı takip ettiler.
2013, Beyoğlu Öğretmenevi Şiir Dinletisi - 2 davetlileri, Şiir Dostları, Kültür Sanat Öncüleri, BEYOĞLU ÖĞRETMENEVİ ŞİİR MÜZİK ŞARKI TÜRKÜ DİNLETİSİ ile coştular. Şubat Ayı içinde ebedi aleme göç eden kültür sana öncüleri hatıralarıyla anıldı. Paylaşımcılar da dinleyicililer de hüzünlendiler. Etkinlik muhteşem oldu..KARADENİZ SEVDASI isimli BÜYÜK PROJE kapsamlı Tanıtım turizm kültür sanat eseri sayfaları içinden hizmet yarışı isimli şiirini okuyan Şüsiyad Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar tarafından Mustafa Karaköse ile Zeki Eroğlu’na 2012 Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü verildi..Okuyar, tören anısına birer adet de Türkiye Sevdası ile TM çikolata armağan etti. Organizasyona, Öğretmenevi Müdürüne, Personeline, katılımcılara, dinleyicilere, etkinlikte çay ve pasta servisi yapan sanatsever stajiyer öğrencilere, salon görevlisi garsonlara teşekkür eden Şüsiyad Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar şiirsel söylevinde ’ hazırlıklarına maddi manevi imkanlar ölçüsünde destek verdiğim Kültür Sanat Danışmanlarımdan Amasyalı Keskin Ozan Müzeyyen Keskin tarafından Ankara, Çankaya’da projelendirilen Amasya Sevdası isimli tanıtım turizm kültür sanat eseri sanatseverlere ulaştırılmayı beklerken sizlerle şiir yüklü duyguları paylaşmaktan özellikle mutlu oldum.. Saygıdeğer Eğitimci Şiir Öncüleri, Organizatörler ve Proğram Sunucuları Mustafa Karaköse ile Zeki Eroğlu’na övünçle teslim edilen ’ 2012 Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’ de kutlu olsun ’ dedi. ..
Eğitimci Şiir Öncülüer ve Şiir Dinletisi Sunucuları Mustafa Karaköse ve Zeki Eroğlu da ödüle layık şiir etkinlikleri düzenlemekle kültür canlanmasına önemli katkı yaptıklarını bildirdiler ve okunan bir şiirin şairinin Giresun Göreleli Meşhur Milli Eğtim Bakanı Hasan Ali Yücel olduğunu bilen Öğretmen Dursun Elmas ile Hikmet Okuyar’ın yakalarına armağan olarak ATATÜRK rozeti taktılar..Etkinlik anısına da bilikte birkaç poz Beyoğlu Hatırası fotoğrafı çektirdiler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.