- 828 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
OKUMAYAN BİR MİLLET HER TÜRLÜ ZULME LAYIKTIR!
Kitabımı edinebilen arkadaşlarım, şiirlerimi çok beğendiklerini ve herkese de tavsiye edeceklerini söylediler, bu beni çok mutlu etti ; kendilerine birkez daha teşekkür ediyorum.
Ortaya bir ürün çıkarmak göründüğü gibi kolay olmuyor, hele ki bunu okuyucularının beğenisine sunmak ve de beğenilmesi hiç kolay değil; neden biliyor musunuz? Çünkü bizler milletçe maalesef okumuyoruz! Kimse emeğin görünmeyen yüzüyle çıkarılmış herhangi bir edebi esere hiç ama hiç değer vermiyor.Ben bunu bu işin içine girince çok daha iyi anladım, amacım , ne kitabıma dikkat çekmek ne de dikkatleri üzerime çekmek.Tek bir amacım var, o da milletçe yükselmek!
Avrupaya baktığımızda okuma sayısının bize göre ne kadar yüksel olduğunu görebiliyoruz zira tüm veriler apaçık ortada.. Avrupalı eline geçen parayla önce kitap alırken,,,, oysa biz ......??
Şimdi bu yazdığımı okuyanın çoğunun ( Kİ İNANIN BUNU BİLE OKUYANIN BEŞ PARMAĞI GEÇECEĞİNDEN BİLE ŞÜPHELİYİM!)
’ sanki para mı kalıyor ki cepte biz almıyoruz ’ dediğini duyar gibiyim.Hayır.. böyle düşünmeyiniz lütfen! İnanın insan istedikten sonra herşeye zamanda para da ayırabilir.
Bütün bunları bir kenara bırakın, elimize geçen bir gazete veya dergi parçasını bile kaçımız yalnızca bir şeyi sarmak veya koridorumuzda ayakkabılarımızın altına paspas olarak kullanmıyoruz ki! Oysa bir baksak içine önce, ne yazıyor , ne haberler vardır diye
Belki içerisinde bizi de yakından iliglendiren bilgiler vardır kimbilir..
Ulu Önder ATATÜRK’ÜN milletlerin yükselmesinde en önemli etkenin okumak olduğunu ve bu konuda ki önemli sözlerini hepimiz biliriz mutlaka:
ATATÜRK DER Kİ:
HAYATTA EN HAKİKİ MÜRŞİT İLİMDİR
MEDENİ OLMAYAN İNSANLAR MEDENİŞ OLANLARIN AYAKLARI ALTINDA OLMAYA MAHKUMDUR!
Hala geç kalmış sayılmayız, haydi arkadaşlar iş başına!
NAZAN YAZICI KALCI
YORUMLAR
Efendimm.Çok güzel bir nokta..Maalesef okumak sıkıntı veriyor birçoguna...Maalesef bilmedikleri her konuda bilirkişi olmayı,hatta ahkam kesmeyi maharet kabul eden bir toplumuz..
Nazan Yazıcı Kalcı
Bilgi ve görgünün itibar görmediği bir devirdeyiz hiç şüphesiz. Siz biraz rantlardan bahsedin! Yazanlardan bile okuyanların sayısı tartışılır, kime ne dışa açılan gönül kapılarından! Bana sorarsanız eğer, ben okumayı seviyorum ve bunca sorumluluklarımdan geriye kalan her fırsatı okuyarak değerlendiriyorum, yarası olan gocunsun yazınızdan...
Samimi paylaşımınızla çektiğiniz dikkat için tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
Nazan Yazıcı Kalcı
Nazan Yazıcı Kalcı
haklısınız ne diyelim
okumak gerek okumuyoruz
birde bizlerde batı gibi degil paylaşımda azımsanmayacak kadar fazla bir kitabı
bir birinden alıp okuyanda bir hayli var batıda bu pek olmuyor
bizde istatistik dışı kalan yayın evi bile vergiden teliften kaçmak için korsan eser basıp satıyor bunarda okuma istatistigimizi düşüren etkenlerden
BOZKIR''İ tarafından 2/22/2013 6:25:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nazan Yazıcı Kalcı
şu an 303 üye online.
her gün binlerce işi giriyor siteye ama okuyan az.
sanırım okumaktan daha önemli işleri var
ne mutlu okuyarak aklını ve kalbini besleyenlere.
Nazan Yazıcı Kalcı
içten vede derin izler taşıyan karanlıktan aydınlıga çıkısın nekadar bir güzellik oldugunu anlatan hoş bir yazıydı yazan kalemi kutlarım sevğilerimle