- 855 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sevgilinin akla gelmesi
Yazarların cogu ya akşam yazar yada sabaha dogru bunun nedeni ise sevgilinin , acının , özlemin aslında sizin boş anınızda gelir akla cünkü sizi oyalıcak bişey yoktur.Örnek arkdaşlarınızla eylenirken ne zaman Allah a sıgındınız , yada umutsuzca agladınız o kişi aklınıza geldi cünkü sizi oyalıyan bişey vardı. Akşamları ise sadece tek başına kafanızı yastıga koydugunuzda ya sevdiginiz yada özlediginiz kişi akla gelir.İşte insanlar ve yazarları ayıran nokta insanlar acılarıyla mutlu bi düş kurmaya calışır yazarlar ise bu acıyı yazıya döker aslında arsında pekte bi fark yok. Ama insanlar acı cekmeden büyüyemezler yada özlemeden kavuşamazlar ,yazmadan nasıl yazar olunuyosa. Ben insanların duygularını cok önem veren biryim cünkü hic acı cekmemiş kimse yoktur. Ama beni asıl merak eddiren ise herkez farklı acılar cekerken ya onla sonuna kadar savaşmışlardır yada zamana bırakmışlardır .Bu iki cözüm yolunu kullanmışlardır.Herkez nedense hep ben bunun altından nasıl kalkıcam diye kendine sormuştur benim lafım ise herzamanki gibi ya zamanla yada bunla savaşarak cünkü başka secenek yok unutma ,silmek, alışmak... bunların hepsi zamanla.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.