- 1205 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Anne Sevgisi
Çogu kişi bana mesaj olarak neden hep gece yazıyosun diyolar ben sen onlara cevap atmıyorum ne deni eger sizi bişeyler oyalamıyosa hep kaybetikleriniz gelir aklına ondan hep kafamı yastıga koydugumda hep olması istedigim ama olmucak şeyler gelir aklıma örnek bi arkadaşım bana Anne sevgisini anlatı ve insanın bi laf vardırya bögrüme oturdu onu anlatıcam 5-6- yaşında daha yeni yanlışla dogruyo ögrenme cagları Kocaeli depremi olur ve anne kafasını duvara vuru ve hastaneye kaldırılır doktor bişey yok diyip yollar aslında beyin yüyük yara almıştır ama kimse bunun farkında olmaz cünkü o kadar kişi vardırki ölü yaralı onlarla ilgilen mek icin eve yolar ertesi bir kac gün sonra anesiyle pazara cıkar o tuturmuş bunu alalım diye anne işte kırmaz ama anne tezgaha düşer ve ambulan carırlar o cocuk şaşkınlık be cocuklu ne deniyle olanlarda bişey anlmaz o degil de şu söxü yiktı beni nerden bile bilirdim annemi yaşılarak ilk defa orda görcegimi en cok ta insana büyüyünce koyuyo bişey yapamak sarılamamak öpememek yada koklayamak seni hic tanımasamda ne sevd,g,ni ne deden nefret edip neye kz cagını bilmesemde senini sadece birkac anı ve hepside kötü anlılarla tanısamda Allah ı hic görmeden nasıl seviyosam seniide öyle seviyorum demesi beni bitirdi daha devamı varmam daha kötü oldugu icin bu günlük bu kadar dayandı yüreyim kusura bakmayın.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.