- 926 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
aşk bence
Ben cok iyi bi yazar olmaya bilirim ama o kadar yer gezdim gördümki hatta ve hata lise 4 yıllık ben dört kayıt 3 varklı il degiştirdim.O kadar insan tanıdım lazı, cerkezi, kürdü... böyle gider bu neyse bide üstüne denizci oldum artık düşünün neleri gördügümü.Benim gördüm ise aşk aslında zor olan zaten ismide öyle degilmi imkansız aşk , Leyla ile Mecnun vesaire eger kavuşsalar o aşk olmu caktı mefela. Benim gözlemerim erkek kız fark etmez birinden hoşlanırsın onu elde etmek zorsa bu aşk tır. Gelelim elide ettiler ben erkek olarak benim acımdan yaklaşıyım ilk başta tanımaya başlarsın güzel yönleri hoşuna gider ve aşk denen şeyi söylersin kötü yönleri ilk zaman iyi yönleri gecemez sonra ondan bi beklenti beklersin örnek elini tutmak sonra öpmek sonra sevişmeye kadar gider eger yatmazlarsa bu evlilige kadar gide bilir cünkü erkeyin düşüncesi ila onu elde decek ne olursa olsun evlendiler bazı kişiler aşk evliligi öldürü diyolar yalan sen istedigini elde etin ve cocuk gibi bi beklentin yoksa ayrılıyolar.cünkü artık bi beklentileri yok , ha cocuk olursa iş degişiyo ben bunun ilk baba degişini duymak falan diye uzar ha bu raya kadar saygı bitmemiş se eger o saaten sonra saygıda biterse aralarında o cocuk şey gibi ortada kalıyo benim demek istedigim aşk diye bişey yok sadece beklentilerinizin yerine koydugunuz bi kelime ve bu kelime beklentiden cok daha etkili ve anlamsız olsada size dünyanın en güzel kelimesi gelir başta dedigim gibi bana göre size göre nasıldır bilemem ama benden size tavsıyem beklentilerinizi yüksek tutun belki ölene kadar yanana olabilirsiniz...
YORUMLAR
size katılmıyorum aşk diye bir şey var.
ben hayatım boyunca hiç aşık olmadım şiirllerimi yazdığım kişiyi tanıyana kadar .hayat sevgisiz aşksız meğer ne anlamsızmış birbirmizden hiç yüksek beklentimiz olmadı bu yaşadığım sürece hep aynı sevgi ona bağlı yaşayacağim .
paylaşım için teşekkürler başarılar
Bir Kalem Bir de Yalnız B
ben başlıkta dedigim gibi aşk bence sizin görüşünüze saygı duyuyorum ve bi soru sormak istiyorum kac aydır birliktesiniz farkındaysanız yıl demedim ay ...