- 691 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
" KELİMELERİN KİFAYETSİZ KALDIĞI ANLAR VARDIR İNSAN DENİZİNİN İÇİNDEKİ KİRLENMİŞLİKLERE KARŞI, TEMİZ BİR TAŞ BULAMAZSIN SIRTINI DAYAYACAK ".....NİZAMİ MERT...
" KELİMELERİN KİFAYETSİZ KALDIĞI ANLAR VARDIR İNSAN DENİZİNİN İÇİNDEKİ KİRLENMİŞLİKLERE KARŞI, TEMİZ BİR TAŞ BULAMAZSIN SIRTINI DAYAYACAK KURŞUN YARASI OLUR BAKIŞLARI DOKUNDUĞUNDA GÖZLERİNE, GÖZLER KÖR OLUR DİLLERSE LAL, BİR SERÇE ÇIRPINIŞINDA ATAR KALBİN, DAYANAMAZSIN, AĞLAYAMAZSIN, KALBİN AĞLAR SONUNDA. HEDEFİ OLMAYAN BİR HAYATIN GEMİSİNDE NEREYE KADAR YOLCULUK YAPACAKSIN, GÖK YÜZÜ KAPALI YILDIZLAR YOK, AY KÜSMÜŞ YER YÜZÜNE SENİN KÜSTÜĞÜN GİBİ. MEDENİYET DENİLEN CANAVARIN POSTUNDA MEVZİLENMİŞ ŞEYTAN, GÜZEL AHLAKIN ADI BİLE ANILMIYOR, BELAMLAR MESKEN TUTMUŞ KÖŞE BAŞLARINI, KARUNA KÖLE, FRAVUNA ASKER TOPLUYORLAR. KELİMELERİN KFAYETSİZ KALDIĞI ANLAR VARDIR İNSAN DENİZİNİN İÇİNDEKİ KİRLENMİŞLİKLERE KARŞI DÜN OLDUĞU GİBİ BU GÜNDE. EY BİÇERE GÖNLÜM KOPACAKSA KIYAMET KOPSUN DÜNYAYI VAZGEÇİLMEZ MÜLK ZANNEDENLERİN ÜSTÜNE, SAHİBİ ALEMLERİN RABBİ OLAN ALLAH DEĞİL Mİ? İSTEDİĞİNİ ANCAK O YAPAR NE YAPARSA GÜZEL YAPAR " BİZ ONUN RAHMETİNE MERHAMETİNE SIĞINMIŞIZ SÖZÜMÜZ ŞU:" KENDİNİ BİL, ÇÜNKÜ KENDİNİ BİLEN ALLAH’I BİLİR ALLAH’I BİLEN HER ŞEYİ BİLİR. " ONU BULAN NEYİ KAYBEDER, ONU KAYBEDEN NEYİ KAZANIR " SEVGİNİN GÜCÜ SİZLERLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN DİYORUM......NİZAMİ MERT....