Sensiz bir geceye daha merhaba
Sensiz Geçen bir geceye daha merhaba.
Seni düşünmeden geçirmeye çalısıyorum zamanı, fakat imkansızın sınırlarını zorlamak olsa gerek bu. . SensizLik okadar ağırki taşıyamıyorum. Uykusuz geceLerim,Işığı göremediğim gündüzLerim Ve çoğu zaman senli düşlerim Sahip OLduklarım bunlarla kısıtlı olsa gerek. Senden bahsedıyorum ister istemez herkeze, bana güldüğün anları, kızdığın zamanları, trıpler attığın hic unutamıyacağım değerli tüm vakitleri anlatıyorum. Neden yada hangi sebebten inan bunu bende bilmiyorum. Sen Öyle bir girdinki hayatıma Tamamıyla sen oldum. Dinlediğim muzıklerde , okuduğum satırlarda hatta seyrettığım filmlerde dahi senden bir parça arayıp durdum. Çok merak edıyorum Sensizlik alısılabılır birşey değilken Ben neden buna mecburum ? SeninLe senin Kokunla Uyumak varken Ben neden Uykusuz biriyim ? Mutluluk senin bana uzatacağın ellerdeyken ben neden bir başıma acıların ıcerısınde hayallerımı dahi bir hiç edip karamsarlık ile boğulmaktayım . ? Seni uzun uzun anlatabıleceğim bir kağıdım olmadı, yada senınle mutlu olduğum anları dizelere dokebileceğim cumlelerim olmadı. Sensizlik esir almışken benliğimi yetınebıleceğim tek sey sanırım senın bi tebessumun.
Sensiz bir geceye daha hoşçakal demek isterdım fakat ardı sıra gelmeyecek acıların ve son bulmayacak senlı satırların içerisinde kalan bir ben ve mutlu olmasını istediğim sen. Yazdığım her satır sana nekadar değer verdığımı anlatır umarım.
Tatlı rüyalar . . .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.