- 1086 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
üç uzaklık..
ve bil ki sevgili..
yokluğunda kıyamam zamana ki başımızı hiç koymadığımız yastıkların yüreği buruşur, yüzünden önce..üç uzaklık düşer serde, iklimsiz..saman sarısı olur bakmaya kıyamadığım yüzün ve ben/biz üzülürüm/üzülürsün..sen ki gecem ve gündüzümsün...dudaklarımın arasında sakladığım sözcüklerin zincirlerini kırdım..gözlerinde sakla yüreğimi..yürek zulama dar geliyor sevdam ki sesine yaslanmış olmamda ondan,gidişlerindeki anlara miras bıraktığın sessizliklerde..üç uzaklıkta taşıyor ırmaklarım ve ben boğuluyorum..senin vermediğin lakin duvarlarına rağmen senden çaldığım bir dokunuşa tutunarak yokluğunda kayboluyor sağım/solum/elim/kolum/benim..ayak parmak uçlarından başlayıp, saçının teline kadar hiçbir duygum bakir değil dudaklarımda biliyorum ki karanlığının içinde kalıp sesimin aksileşmesi de ondan gölgesel dokunuşlarımda...uzağım/uzaksın..üç vakitte, üç uzaklık ki göçlerimde tarif etmeye yetmiyor uzaklığımızı..yokluğunda..değişken mevsimlerin gardiyanlığında, açık görüşlerde kaygılı günler yaşıyorum müebbetlerimde.. ölüyor posta güvercinleri..suç sayılıyor haber almak bi haberken senden ki can çekişmesi de ondan hani yasallaşmayan yanaşmalarımın.. ve ben uzağım sevgili..tarifte lal kesiliyor kelimeler eksik kalıyor sana olan yakınlığım/ yalınlığım/ çıplaklığım... yüreğimden sonra tenime düşünce ateşin..avuç içlerimden bi haber dokunuşlarımla susuşlarını okşuyorum senin..üç uzaklıkta..işte o an bütün bir gün biz oluyor kendimize yürüyoruz asla beraber yaşamadığımız kentimizde ve her adımda biraz daha derine..derinlere iniyoruz kendimizden.. ve bil ki sevgili.. benliğinde kuşatılmak isyanı tetikler içinde ki varlığınla kuşatmışken beni dokunuşlarımın sertleşmesi de biraz ondan hani..bir yaşamak kaygısı bu...sonlarına soru işreti gelen cümlelerin kendi içersinde sessiz çığlığı belki..duyabilsem cevapta verebilirdim lakin sesimde yitikti sesinin yanında yokluğunun üç uzaklığının sus saatlerinde ve konuşsak ne kadar da anlamsız olurdu ben tenine dokunuyorken..senden bi haberken..kaygılarımı, kayganlığında boğuyorum sevgili...
ve bil ki sevgili..
canım/ruhum..
önüm/arkam..
sağım/solumsun
içimde..
ben kadarsın..
sen kadarım çünkü...
(...)