MİLLİ İSTİRAHAT TEŞKİLATI
Milli istirahat teşkilatı…
Sabah kahvaltısında önümde iki gazete…biri posta diğeri vatan…
Hani toplamda 1 tl verip spordan magazine ekonomiden habere ortaya karışık olsun diye…
Günlerdir Paris cinayeti aşağı Paris cinayeti yukarı aşağı yukarı çözülmüş okuduğum kadarı ile!
Eyfel kulesi önünde bir adam poz vermiş…annesi türk babası kürtmüş!3 defa istanbula gelmiş…
Falanmış filanmış…!
Ülke olarak üzerimize düşen PKK propagandasını ve reklamını layıkı ile yapıyoruz ona şüphe yok hani derler ya reklamın iyisi kötüsü olmaz..
Neyse…okurken memleketimin geçmişinde yaşanmış ve hala faili meşhur cinayetlerinin olduğunu üzerinden yıllar geçmesine rağmen bir uğur mumcu’nun bir eşref bitlisin ve birkaç Mehmetçiğin dahi katilini bulamayan bir sistemin içinde dehşet ve ibretle izliyoruz 3 pkk militanının (afedersiniz sempatizanının)katil yada katillerinin hemen nasıl bulunduğunu…bir atasözü vardır hani sıklıkla kullanılmasa da son 10 yıldır memleketin halini en iyi anlatan sözlerdendir…
‘’koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler’’
Değerli olan koyunmudur keçimi bilemem hatta abdurrahman çelebinin konu ile ilgisini hiç..!
Lakin durmadan duraksamadan istirahat etmeden mevzuya odaklı çalışma sistemi bakın ne güzel çözüveriyor cinayet ya da cinayetleri…çünkü teknoloji çağında Avrupa posta güvercini ile haberleşmiyor kimse…
Oysa bizde memlekette hala bir yerden bir yere giderken yada oturduğunuz yer de durup dururken telefonunuz çekmiyor…!sözde %100 kapsama alanında olan trilyonlarca yatırım reklamı yapan gsm şirketlerinin baz istasyon sayısı Avrupa da ki banliyo tren istasyonundan fazla ama gel gelelim tık yok…ama rüzgar var ondandır değil mi!
Yahu sadece telefon dinlemesi ile adam kalmadı bizde…a dan z ye topladılar vay efendim kodlu şifreli görüştü vay efendim şifre deşifre oldu diye
Uzatmayalım,milli istirahat teşkilatı diye bir söz dizisi geçti aklımın kumsalından…dedim ki aa ilginç bir cümle oldu…enterasan …hatta keyiflendim…ulan ne güzel uydu diye…bilgisayar başına geçip hemen arama motoruna yazdım acaba bir yer de duydum okudum da çok sonra mı aklıma geldi diye…
Bir iki sayfa sonrasında buldum…MİLLİ İSTİRAHAT TEŞKİLATI diye birileri düşünmüş benden önce gelmiş işte benim aklımın kumsalına düşen onun aklının kıyısına…neyse mevzu o değilde…dedim ki kendi kendi me seninle aynı anda yada farklı zamanlar da aynı şeyi düşünen kaç kişi var acaba…
Çok hatta çok fazla belki ama icraat yok ortada…böyle giderse boyumuz da ne kısalır ne uzar ama ona da neyse…
Önemli olan boyu değil işlevi her şekilde…
A.B.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.