- 1226 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
oynak kadının oynak kızı işte
kötülükler genlerden mi gelir
anasına bak kızını al...kenarına bak bezini al...atalarımız hep doğru söylemişler.soydur çeker,b....ktur kokar da demişler...demek ki soya çekimi o zamandan beri biliyorlarmış...kötülükler genlerden mi gelir derler ya...evet gerçekten de genlerden gelirmiş...yakın zamanda tanıdığımız bir aile hepten perişan oldu...evin gelini eşinin halasının oğluyla kayıplara karıştı.ardında kısa bir not...seni istemiyorum başkasını seviyorum beni arama diyerek...yeşilçam flimlerinde olurdu ya...genç kız eve masaya bir not bırakır,bir gence kaçardı...hadi onlar bekardı,ailesi sevdiğine vermezdi...onlarda çareyi kaçmakta bulurlardı...gerçek hayatta böyle yapanlara şimdi ne demeli...koca perişan,aile şaşkın...kaçan gelinleri,kaçıran hala oğulları.aşarı tükürsen sakal,yukarı tükürsen bıyık misali...ben şimdi diyorum ki...bir insan..bir adam bu kadar karaktersiz olabilir mi...ekmek yediği evin,akrabanın gelinini göz koyabilir mi...birkaç kez ziyarete gittiğimizde evlerine o adamı gördüğümde hiç gözüm tutmadı...ne arıyor bu evinizde dediğimde,halamızın oğlu,bizde kalıyor demişlerdi...kazık kadar adam ne arar ki aylarca bir ailenin evinde...hani bazı insanlar vardır,bakışları adamı rahatsız eder,bakışları ile yiyor derler ya..işte öyle birisi işte...derler ya herşeyi evdekiler en son duyar diye...evlerine gezmeye gittiğimizde gözüm hep onların hareketlerine takıldı.bir garip bakışmalar,anlamlı gülümsemeler,arada el şakaları...farketmemek mümkün değil...ama onlar akraba diye kötülük konduramıyorlar işte...onları uyaranları da kötü biliyorlar...işte bu yüzden bende hiçbirşey demedim,diyemedim...bugünde gene onlara gittik,olaylar ne alemde diye...haber yok,sonuç yok...hala konduramıyorlar onunla kaçtığına gelinlerinin...ve konuşmalar...kocanın babası diyor ki; ahhhhh oğlum...ben demiştim sana...o oynak kadının kızını almayalım diye...o da anası gibi çıktı işte...anası da kaç adamla gezdi dolaştı gene geldi kocasına ...döndüm kocaya...bu kaçıncı gidişi eşinin dedim...üçüncü dedi...ama hep annesine kaçıp gidiyordu...bu sefer bir adamla gitti işte...ekmek verdiğim,iş verdiğim işçimle kaçtı gitti...kaç gün bakacak ki o adam ona...o aç...eşim aç...iş bilmezler,çalışmayı bilmezler...açlıktan ölecekler...herkes suskun..söylenecek söz yok...aklımda babasının sözleri....oynak kadının oynak kızı işte...
YORUMLAR
Çok haklısınız,bu arkadaşça, kardeşçe yaklaşımlara oldum olası aklım ermez. Bir yanda kadın öte yanda erkek varsa kaide kural olamaz. Bir dostumun deniz kazası geçirerek sakat kalan ve çok zengin olan oğlu , güzel bir kızla nişanlandı. Yanlarında halasının oğlu olan ve onların yanında çalışan yakışıklı bir genç sürekli şoförlüklerini yapmakta, oğlanı kucağında sakat arabasına taşımaktaydı. Dayanamayıp bu şoförü hemen değiştir dedim. Bana çok kızdı, benim içimin kötülük dolu olduğunu söyledi.
Dün babası ile gelip özür dilediler. Kızı,hala oğlu ile yakalamış ve özürlü haliyle bir de dayak yemiş. Jandarma da, polis de kız reşit olduğu için karışmıyorlar.
Çok üzüldüm.
Saygılarımla.