- 431 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİN OL!..
Ey dost.
Allah seni yaratırken sesinin tonundan,
teninin kokusuna varıncaya kadar, herşeyi sana özel yaratmışken.
Sen neden kendin olmaktan korkuyor ve kaçınıyorsun?
Nezamana kadar, başkalarının aklı ile düşünecek, başkalarının sözünü konuşacak ve kendin olmayıp başkası olarak yaşayacaksın.
İnsan önce kendisi olmalı ve kendisine benzemeli değilmi.
Benzemek istenilen karakterlerde bari insana benzese! .
İnsanlıktan bu anlamsız kaçış ile
bu kimlik ve kişilik bunalımı neden?
Necdet EREM
16.01.2013
Arzuların kamçıladığı öteki olarak bir şeyler elde etme çabası, kanaati gitgide kısır bir döngüye vardırmıştır.
Mills’in dediği gibi neşeli robotlar üreten medya sektörü birçok kimlik ve kişilik bozukluklarına, psikolojik sorunlara, sosyal maskeleri ciddiye alıp kendini kabul ettirme çabasına dönüştürmüştür.
Önce medya ile kişi kendisine yabancılaştırılır, vitrin görüntüler, sosyal etkiler vs, bunlar büyük ölçüde etkilenmeyle gerçekleşir, bu kavramı boş bırakıyorum bunun içine ister şöhret ister para vs. deyin, kendini unutmaya başlayan bireye medya büyük bir ayna sunar, kişi ona bakarak kendini yansıttığını düşünse de aslında aynadaki kişi olması istenen kişidir ve itaat et rahat et kültürü yaygın olarak burada işlevdedir.
Bu sorgulamayı ve hakikati arama çabalarınızdan ve bu yazıyı bizlerle paylaşmanızdan dolayı tebrik ederim sayın şair.
Kelebek etkisi (Antolojiden)
Değerli Kardeşim.
Yazıma göstermiş olduğunuz ilgi ve çok değerli yorumunuzdan dolayı teşekkür eder,feraset ve basiretinizin daha da keskinleşerek hayatın hakikatini görmeye muvaffak olmanızı dilerim.
İnsanlığın hayatının gayesi çalınıp, his ve duyguları sonsuz sınırsız arzuları ile kainatın varlığına anlam kazandıran İNSAN’’ın içi boşaltılıp yaşayan kadavraya dönüştürülmüş.
Sorunuza kısa ve net bir cevap vereceğim.
Detay ve teferruatını siz değerli kardeşimin feraset ve basiretine havale ediyorum.
En basit işlerini bile sonucu itibariyle, anlamlı ve amaçlı yapan;
akıl ve mantık sahibi, modern ve medeni insanın, BÜTÜN HAYATINI sonu sıfır olan dramatik bir sahne oyununa dönüştürerek
anlamsız ve amaçsız yaşadığını fark ettiği ve hayatına anlam kazandırdığı gün;
İnsan EKO SİSTEMİN BESİN ZİNCİRİNDE BİR HALKA olmaktan kurtulup;
Kainat tablosuna anlam ve değer kazandıran
TEMEL ÖGE olduğunu fark edecek,
VE KENDİSİ OLACAKTIR.
Selam ve dua ile.
Necdet EREM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.