- 694 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" YÜREĞİNDE HAKKIN SEVGİSİ OLMAYANLAR İNSAN SEVGİSİNİ NEREDEN BİLECEKLER?"....NİZAMİ MERT...
" YÜREĞİNDE HAKKIN SEVGİSİ OLMAYANLAR İNSAN SEVGİSİNİ NEREDEN BİLECEKLER? GÖZLERİ HER BAKTIĞINDA BİRİLERİNİN YANLIŞINI GÖRENLER, HER MERHABA DEDİKLERİ İNSANIN HATASINI ARAŞTIRANLAR, BİR SICAK SELAMA NEDEN SELAM VERDİ MUHAKKAK BİR ŞEYLER İSTEYECEK KORKUSU YAŞAYANLAR, KOŞULSUZCA SEVMEYİ VE ASLA YARGILAMAMAYI ASLA ANLAYAMAZLAR. ASLINDA TÜM BU OLUMSUZ DUYGU VE DÜŞÜNCELERDEN İNSAN BİR ANDA KURTULABİLİR ÖNEMLİ OLAN KURTULMAYA KARAR VERMESİDİR. BU BAĞLAMDA YÜCE YARATICI İNSAN DEĞİŞİMİ VE DÖNÜŞÜMÜ İLE ALAKALI KARARIN İNSANA AİT OLDUĞUNU BU KARARLILIĞI GÖSTERDİĞİ ANDA YARATICININ ONU DEĞİŞTİRECEĞİNİ AÇIKÇA KURANI MUBİNDE ŞU SÖZLERİ İLE AÇIKLAMIŞTIR." Bİ İNSAN KENDİNDE OLANLARI DEĞİŞTİRMEDİKÇE ALLAH O İNSANI DEĞİŞTİRMEZ " BİR TOPLUM KENDİNDE OLANLARI DEĞİŞTİRMEDİKÇE ALLAH O TOPLUMU DEĞİŞTİRMEZ.13/11. GELİN FIRSAT ELİMİZDE İKEN KENDİ BENİMİZDEKİ OLUMSUZLUKLARI DEĞİŞTİRELİM BU BİZİM KENDİMİZE OLAN SAYGIMIZIDA ARTIRIR DİYORUM. BU DUYGULAR İÇİNDE YÜREĞİNİZDEN SEVGİ DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN "....NİZAMİ MERT.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.