- 628 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" UÇSUZ BUCAKSIZ GİBİ GÖRÜNSEDE HAYAT YOLU KISADIR ".....NİZAMİ MERT....
" UÇSUZ BUCAKSIZ GİBİ GÖRÜNSEDE HAYAT YOLU KISADIR "
ZAMAN DEĞİRMENİ O KADAR HIZLI ÇALIŞIYOR Kİ SIRASI GELENİ UN UFAK EDİYOR. YAŞAMINDA GÜZEL ÖRNEKLERİ OLMAYAN TOPLUMLARIN EĞER UYARICI REFLEKSLERİ DE ÇALIŞMIYORSA ASRIN ZİNDANINDA YOK OLMAMASI DÜŞÜNÜLEMEZ. ALIŞILA GELEN YER YÜZÜ VAMPİRLERİNİN DUYGUSUZ VE ACIMASIZ SÖMÜRÜLERİNE KURBAN EDİLEN BEDENLERDEN HAYATTA KALANLAR İSE, İSYANKAR RUHLARININ TATMİNİ İÇİN ELLERİNDEN GELEN HER OLUMSUZ KOŞULLARA GÖZLERİNİ KIRPMADAN ATILIRLAR. BU DURUMDA BİLE EKONOMİK ERKİ ELİNDE BULUNDURANLARIN BUNLARI FARKLI YOLLARDAN KULLANDIKLARINI GÖRÜRSÜNÜZ. BÜTÜN BU OLUMSUZ VE ÜMİTSİZ GÖRÜNEN KOŞULLARA RAĞMEN İNSAN DÖNÜP BEN NEDEN YARATILDIM VAR OLUŞ AMACIM NEDİR DİYE KENDİSİNE SORSA MUHAKKAK Kİ ARADIĞI CEVAPLARI AKIL DİSKETİNDE BULACAKTIR. OKULLARIN VE SOKAKLARIN AYNI KÜLTÜRDEN BESLENDİĞİ BİR DÜNYADA İNSAN KALMANIN ZORLUĞUNU GÖRMEMEK MÜMKÜN DEĞİLDİR. İSYANLARLA KAZANILAN BİR ÇOCUĞUN ANNE KARNINDA KAVGALARA GEÇİM SAVAŞLARINA ŞAHİT OLARAK DÜNYAYA GELMESİ DÜNYA HAYATI İLE İLGİLİ BİR ÇOK OLUMSUZ KOŞULA HAZIR OLMASI DEMEKTİR. ÇOCUK ÇOCUKLUĞUNU YAŞAYAMIYOR, GENÇLİK GENÇLİĞİNİ YAŞAYAMIYOR, EVLENENLER MUTLULUKLARINI YAŞAYAMIYORSA BUNUN İVEDİ OLARAK DÜŞÜNÜLMESİ GEREKMEZ Mİ? " GÜVENİN YERİNE ÇIKARI, SEVGİNİN YERİNE MALI, HOŞ GÖRÜNÜN YERİNE MENFAATİ, AHDE VEFANIN YERİNE GÜCÜ KOYARSANIZ HANGİ ADALETTEN VE HANGİ MUTLULUKTAN KONUŞACAKSINIZ " BU YAŞAM GEMİSİ DURMADAN SU ALIYOR EĞER MÜDAHALE EDİLMEZSE EĞER MUHAKKAK BATACAKTIR " UÇSUZ BUCAKSIZ GİBİ GÖRÜNSEDE HAYAT YOLU KISADIR UNUTMAYIN " SEVGİNİN GÜCÜ HER ŞEYE RAĞMEN SİZLERLE VE SEVDİKLERİNİZLE BERABER OLSUN DİYORUM....NİZAMİ MERT.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.