- 864 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
OKULLARDAKİ SERBEST KIYAFET !!
Bence şu okullardaki serbest kıyafet kanunu tam bir saçmalık...Çünkü kıyafeti olan var olmayan var fakir var zengin var.Bu şekilde herkesin ne durumda olduğu gözlenecek ve bu da bir hayli kötü olacak..Okul kıyafetleri ile herkes eşitti..Ama bu serbest kıyafetler sayesinde yoksulların gururu kırılacak ve arkadaşları tarafından dışlanacaklar belki..Bu durum son derece kötü..Serbest kıyafetin olması gerçekten çok üzücü..
YORUMLAR
Okullarda kıyafet serbestliği özgürlüktür. Sevdiği, beğendiği elbiseyi seçerek özgürce giyinme hakkıdır. Çağın dışında kalmış basma kalıp düşüncelerden kurtulmaktır. Klişeleşmiş kıyafet anlayışını bir kenara bırakarak çok sesli, çok renkli bir görünüme kavuşmaktır.
Zengin-Fakir ayrımına gelince. Bu tarihin ilk çağından beri var olan bir gerçektir ve yadsımakla ortadan kaldırılamaz. Dünya durdukça da var olacaktır. En iyisi her şeyi olduğu gibi kabul etmektir.
İnsanlara bunun bir eziklik nedeni değil doğal durum olarak var olduğunu öğretmektir. Maddeye
endeksli bir zihin yapısı, materyalist bir anlayış elbette zengin kıyafetini sorun edecektir ancak;
şükreden, bulduğu ile mutlu olmayı bilen bir anlayış böyle bir problemi hiç yaşamayacaktır.
Çağın gerisinde kalmış saçma ve klişe anlayışa bakılırsa şu an benim de çok problem yaşamam gerekiyor kıyafetim nedeniyle. Çünkü yüzbinlerce insanın gardrobu benimkinden çok daha zengin ve adım attığım her köşede üzerimdekilerden daha pahalı kıyafetlerin stokları var dükkan vitrinlerinde. Şu ceketi alamadım diye mi yansam, şu ayakkabıyı giyemedim diye mi ağlasam acaba? Yok canım bu klasik mantık bana ait değil.
Wesselam..