saç kurutma makinesi ve elektrikli süpürge
yazacak birşey bulamadığımdan atmadım bu başlığı.yazacak çok daha saçma şeyler de vardı:
mesela önce ’babyfacebook’ diye bir yazıya başladım.."recep ivedik haklı!" diyecektim, "facebook amele doldu..keşke yalnızca bebek yüzlü,ece gibi(prenses gibi yani) kızların,portre portre profilleri olsa.."
hemen yanımdaki gazetede bir fotoğraf dikkatimi çekti..altındaki haberi okuyunca,bu haber üzerine de bir yazı yazmalıyım dedim..haber:gunies rekorlar kitabına giren,dünyanın en büyük fişiydi..ben de, bu kitabın artık pek sıradışı bir yanının kalmadığını ve herşeyin büyüğünün kitaba girdiğini yazıp, ’acaba dünyanın en büyük şeyi’ rekoru var mıdır? diyecektim..
fakat..mütemadi bir ses duymaya başladım! ninni gibiydi..melodiler göz kapaklarıma asılıp aşağıya çekiyordu.ellerimle gözlerimi kapayıp notaların gelmesini engellemeye çalışsam da,bu sefer kulaklarımdan girip beynime "uyuuuu!..uyuuuu..uuuyyuuuuu!" diye fısıldıyorlardı.öyle tatlı bir uyku çöküyordu ki üzerime,yanımda çırılçıplak bir kadın yatıyor olsa,elimi bile sürmem uyurum..
bu ses?..bu ses..? evet, elektrikli süpürgenin sesi!..çocukluğumdan beri böyleyimdir..bir elektrik süpürgesi sesi veya saç kurutma makinesi sesi duymayagöreyim,iki gözüm iki panjur! mayış mayış mayışıyorum..aslan gibi esniyorum..hani insan hac’dan dönünce huzurdan üstünde ağırlık olur da uyumak ister ya,aynen öyle..dalıp gidiyorum..
merak ettim..acaba bu yalnızca bana özgü bir durum mu? önce facebook’a girip, " saç kurutma makinesi sesini sevenler" ve "elektrikli süpürge sesini sevenler" yazdım..karşıma hep aynı yazı çıktı:" ı have got nothing for you"..yani, "benim senin için hiçbir şeyim yok!" demek oluyor..(hemencevir.com) kendimi biraz özel hissettim.ama hemen havaya girmeden msn’dekilere de bi sorayım dedim.cevaplar aynıydı.."tam tersine..başım ağrıyoo!" gitgide kendimde bir sır sezmeye başladım.ürktüm de biraz..
işin hususi yanı şu:sadece saç kurutma makinesi ve elektrikli süpürge! yani çamaşır makinesinde uykum gelmiyor..ütüde de..elektrikli testereden,kahve makinesinden ve motorsikletten de etkilenmiyorum.(çok şükür ki..düşünsenize bunları kullanırken uyuduğumu)
belki de dünyada sadece ben..ve sadece elektikli süpürgeyle saç kurutma makinesi! burada bir diyalektik olmalı..bana gönderilmiş bir mesaj!
tahminim,elektrikli süpürge ve saç kurutma makinesi seçilmiş makineler,ben de seçilmiş çocuğum..
iyi fikir he..bundan öykü olur..
YORUMLAR
yanlız değilsiniz.
Ben de çok seviyorum
Ve kendinizi özel hissetmeniz de bana ilginç geldi.
Ben de kendimi özel hissediyordum.
Elektrik süpürgesi ve ya saç krutma makinesinin çıkardığı sesle ne hissettiğinizi ben de hissediyorum çok güzel bir his :)