- 714 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
21 Aralık KIYAMET KOPACAK MI.?
Bence bu düşünce tam bir şaçmalık..Öncelikle maya takviminin bitmesi,kıyametin kopacağı anlamına gelmez..Maya takvimi milattan önceki yıllarda insanların kullandığı ve 21 Aralık 2012’de son bulacağı bilinmektedir.Kıyametin kopacağını ALLAH (C.C)’tan başka kimse bilemez..Ve kıyametin kopacağı zaman bazı işaretler (alametler) ile bize bir nevi haber verilecektir..Hem küçük hemde büyük alametler vardır..Ve bu zamana kadar büyük alametlerin hiçbiri görülmedi..Bu yüzden bu maya takviminin bitmesinin kıyamet kopacağı anlamına geldiğini düşünen kişiler,lütfen biraz daha mantıklı düşünün...O zamanda kopabilir yarında kopabilir..Ama şunu sakın unutmayın birileri böyle bir şeyi ortaya atarak büyük bir kargaşaya neden oluyor..Lütfen böyle saçmalıklara inanmayın..Birçok sosyal paylaşım sitelerinde bu konu ilgili insanların paylaşımlarını gördüğüm için böyle bir yazı yazmayı tercih ettim..Okuyan herkese teşekkürler..
YORUMLAR
Bencede cok sacma kim nerden bile bilirki kiyametin kopacagini akildan yoksunlar kendini bilmeyen inanclari korlesmis yobazlarda isik tutuyor iste bunlara.
Bide ben anlamiyorum ALLAH sana kuran indirmis yazmis cizmis sen ona inanma git el kafirlerine inan.
Hakkimizda hayirlisi ortalik karisti duzen bozuldu yetis ya MUHAMMED S.A.V
GUZEL PAYLASİMDİ TEBRİKLER...
.....
GAMZELİM68 tarafından 12/20/2012 2:41:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mutsuz_Şair
Birileri her sene ortalığa birtakım saçma sapan şeyler atıyorlar. İnanç boşluğunda olanlar veya dini bilgisi zayıf olanlar maalesef böyle saçmalıklara inanıyorlar. Bir arada kilise böyle bir saçmalık attı ortaya. İyiki attı, çünkü fos çıkınca kiliseden kopuşlar başladı. Artık birçok hıristiyanın kiliseye güveni yok.
Uyarıcı yazınız için teşekkürler.
Selam ve dua ile...