- 438 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KİTABIMDAN ALINTI
Her insan bir arayış içinde yaşıyor iken,aslında çoğu zaman düz mantıkla,hareket ettiklerinin farkına varmazlar,unutmayalım ki yaşam dediğimiz bu derin kavram,çeşitliliği ve sadeliği sever,filozof diliyle görmek anlamak ve bakış açımızı genişletmenin,çoğu yolları vardır bu tarz ufkumuzu açabilen,ve çakralarımızı en iyi şekilde,olmamız gereken yerlere getirebilmek,herşeye rağmen bir ilahi kudretin elindedir,biz insan oğlu çuğu zaman,bir yanılgı içinde yaşarız,mesela şöyle ifade etmeliyim ki,aklımızın kendi fikir ve düşüncelerimizin,bizlere akıl oyunları oynadığında,ve düşüncelerimizin zamanla,bozulmaya başladığında,ve hayatımızdaki bir çoğu şeyin,akış istikameti ve yönleri değiştiğinde,hayatımızda var olan ve bu güne kadar göremediğimiz,bütün renkleri görmeye başlamanın hazzını yaşamaya başlarız,ve bu bahsettiğim düz bakış manteritesini,bir kenarıya bıraktığımızda,evrende ki bir çoğu kişinin göremediği ölçülerdeki,gerçek hikayel...eri ve yaşanmışlıkları görmeye başlarız,yani şunu demeliyim ki,bir insan görebildiği ve yaşayabildiği kadrdır,demenin ötesine geçip,aklımıza beyin cimlastikleri ve sanatsal çalışmalarla,veya evrendeki bütün canlılarla iyi bir iletişime girip,uyum içinde yaşamanın ölçüsünü bilmemiz gerekn nokta,çoğu zaman aşırı öz güvenimizin kurbanı oluruz,mesela ben bir şiirimde şöyle bir ifadede bulundum uzun yıllar önce,çünkü ben düşünen bir deliyim,işte bu sözden yola çıkıp aslında en akıllı sandığımız insanların bile,aslında bir deli yanları vardır,yaptığımız teoriler veya keşfetmiş olduğumuz yeni şeylerimizi,bir anlık bile olsa bir kenarıya bırakalım,ve sadece düşünmeye başlayalım,ve bunu sürekli yapalım hayatımızın her anında,fakat şunu demeliyim ki düşünürken boş düşünceden bahsetmiyorum,mevlananın düşünce felsefesi gibi,güzel düşünüp güzel yaşama felsefesi gibi düşün,ve bakın göreceksiniz ki zamanla düşüncelerinizden çıkan ve hayatınıza yansıyan o pizitif enerjilerin,sizlerin hayatınızda çok güzel izlere bırakacak,ve zamanla öylesine uçsuz bucaksız,ufuklara yelken açıcaksınız ki,ömrünüzün bir çoğu zamanını boşa geçirdiğinizin farkına varacaksınız,arkadaşlıklar dostluklar hatta ve hatta büyük acılar yaşamış olsanız bile,çevrenizde ki olumlu veya olumsuz bir çoğu şeyin,en aza indirgelendiğini,yaşayarak ögrenmenin gerçeklerini göreceksiniz...
Ufuk GÜNEY