Artık küçücük bir ışık bile çok uzak.
Bazen beklemek, bazen sabretmek düşüyor bize. Artık küçücük bir ışık bile çok uzak. Ve yine susmak, yenilmek anlamına gelmiyor bizde...
Bazen düşünüyorum.. Eğer her gün mutlu olsaydım, mutluluğun bir anlamı kalmazdı ki o zaman.. Bilmiyorum. İnsan acı çekmeli bence, mutluluk nedir anlayabilsin diye..
Şimdi sen kızıyorsun bana. Ne diyorsun, ne saçmalıyorsun diye.. Bitti, uzatma diyorsun. Bu tür konuşmalarla hiç bir şey elde edemezsin diyorsun.. Bitti diyorsun işte. BİTTİ.
Ama yine de umrumda değil. Ne düşündüğün ne hissettiğin.. Hiç bir şey umrumda değil. Ben seveceğim seni.. Bazen nefret edeceğim, bazen çok seveceğim, bazen kavga bile edeceğim içimdeki senle... Ama hiç tükenmeyecek hissettiklerim..
Aslında şu anda hissettiklerimin ne olduğunu bilmiyorum. Mutusuzluk değil. Umutsuzlukta değil.. Bazen gülümsüyorum ve sonra birden donuyor gülümsemem. Birden bire son sözlerin geliyor aklıma ve sonra birden ağlamaklı oluyorum.
Sen bitti dedin ama, ben genede anlamaya çalışıyorum seni.. Nedenini bulmaya çalışıyorum. Çünkü biliyorum sona ulaşmadık hala. Sonumuz bu değil.. İkimizde hala besliyoruz içimizdeki umutları.. Tıpkı eskiden olduğu gibi..
Aslında bu gün çok uzun biliyor musun ? Sanki hiç geçmeyecekmiş gibi hissediyorum. Adını ihanet koydum, yoluma devam ediyorum.. Ama zor işte. Sen gittikten sonra anladım ’zaman’ diye bir şey olduğunu.. Hiç geçemeyen çok bela bir şeyin olduğunu, sen gittikten sonra anladım.. Anladım işte.. Anladım..
YORUMLAR
Yazınzı oldukça derinden okudum.Yaşamsal süreçte,yaşamın en güzel basamağı,sevda,sevgi ve aşktır.Yaşam sürprizlerle doludur.,nerde ne zaman ve nasıl olcağını kimse bilemez,çünkü onun bir kıstası yoktur.Sevmek,sevdalanmak ve aşık olmak her yürekte vardır.
Seven sevileni unutmaz,koşullar ne olursa olsun o her zaman yürekte canlanılır.Geceleri yalnız yatarken bile o bir ışık gibi gözlerine önüne gelir.Bazen bir yıldız parıltısında görünür,bazen de kulağında seslenerek ben geldim ey nazlı sevgilim der gibi hayalı hep o dört duvar arasında görür gibi olunur...
Mehtabın güzelliğini seyreder gibi hissedilir o sevdanın denizi...Gül kokulur burunun alacağı kokusundan...Umutlar tükenmesin sevdanın yolunda...Aşkların ilahını,yalnızlığın sultanlığını gölgenden tanırsın...
Harika bir anlatımdı kutlarım...Sevgi ve selamlarımla can dostum...