Her şeyin bir sebebi varmış...
Her şeyin bir sebebi varmış...
Hayat garipliklerle dolu, bazen gülücüklere boğulurken biranda göz yaşlarının sel olup akması ve bu karmaşayı yaşamak gerçekten çok garip..
Hiç ummadığımız zamanlar da hayatın tüm renklerini bir ara da yaşarken, çoğu zaman kendimizi bir hayal dünyasın da görmek mümkün olabiliyormuş. Yakın zaman da bunu yaşamış olmak hem güzel hem de kötü.
Dünyanın en güzel hediyesini alıp, ona alışıp, bir anda özlemini duymak anlatılması güç bir durum.
İnsan olmak ve yaşamın mecburiyetlerine maruz kalmak...
Kader, alın yazısı, hayat işte ne çok kullanılırmış meğer bu kelimeler.
Oysa hiç bir yürek acısı aslında tarif edilmez. İnsan içinde bulunduğu duruma adlandıramaz iken her kelimenin ardına sığınabiliyor.
Her şeyin bir sebebi varmış, evet gerçekten varmış.
Hiç olmadık bir neden, başka şeylerin ortaya çıkmasıyla bunu doğruluyor.
Hayatı masal da yapan kabus da yapan ne çok olay var. İnsanlar büyük acılar yaşadıkça küçük sorunların ne kadar anlamsız olduğunu görebiliyor. Ve buda gerçekleri görmemizi sağlıyor, yada ben bunu kendi adıma söyleyebilirim.
Her insanın bir acısı, dertleri var ve en zoru da bunu içesinde yaşamak. Üstüne bir de gizli yaşamak zorunda kalmak.
Önümüze çıkan zorluklarla baş edebilmek için güçlü olmak gerekse de, bir bitiş noktasına denk geliniyor mutlaka.
Sebebi varmış her şeyin ve ben sebepleri ardımda bırakıp, güzel sonuçların doğacı günü beklemeye devam ederken,..
Diliyorum ki; tüm insanlar sonucunu bekledikleri her ne varsa, tüm güzellikleriyle ve olumlu halleriyle karşılaşsınlar.
Beklemek ve sabretmek....
YORUMLAR
Allahü teâlâ Eyüp aleyhisselâmın sabırıyla imtihân etmeyi murat eylesin..Yaşamın içindekilerini yaşarken bazen kıyısına atar .bazen içine alır öğütür ..insanız iyiyi de kötüyüde zaman zaman yaşayacağız ..göreceğiz ...sabır her şey geçici acılarda kederlerde buna dahil
yüreğin var olsun canım