- 1317 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İzinsiz Gösteri
Sormadım, soranı da hiç görmedim.
Düşünmesi bile çok komik.
- Af edersiniz bayan!
- Buyurun
- Sizi sevebilir miyim?
Hayda :) çantaya, topuklu ayakkabıya, keskin dile, Osmaniye tokadına ve bilumum çeşidine dikkat edin, edilmelidir.
Arkadaş, uyarı levhalarıyla gezsin tüm bayanlar :)
Hiç mi yok peki, bin defa diye diye taktıramadığımız uyarı levhalarımız?
_ o parmağa o yüzük takılacak, tamam mı?
_mümkün olduğu kadar göz temasından kaçınılacak, tamam mı?
_yolda yolca yürünecek, sağa sola sapılmayacak ve kıvırtmadan yürünecek, tamam mı?
_gülmek! Hele ki gülümsemek asla, anlaşıldı mı?
_öyle boş yer yoktu, mecburen oturdumdu anlamam, anladın mı?
:))
Peki, gelelim izin istenebilecek durumlara, tabi ki olanca şeffaflığımızla.
Parmağında yüzüğü yok, ama bir sor bakalım, gözlerime onaylatmak için kaç dakika bakmak zorunda kaldım. Hem şimdiki kızlar tek taşlarını da kendileri alıyor. Aldanmasaydık keşkem. Neyse, hadi bol şanslar dileyelim ve başlayım.
Kurban, pardon talipli karşımızda :)
Yan masada oturmuş iki hanım kızımız çay içmekte. Tabi ki örnekleri artırabiliriz. Mesela barda, bankta, yolda, kaldırımda( her gördüğün yere oturulmayacak tamam mı?), çayırda-çimende, uçakta, parkta, dolmuşta….
İlk etap olarak göz teması çok önemlidir arkadaşlar ve gözler aynı hizaya gelip, bir güneş tutulması, yahut ay tutulması yaşanmışsa an itibariyle, ve yüzü pembeden kırmızıya dönen renk cümbüşüne sahne oluyor ise; ardından hafif bir tebessüm geliyor ise; dâhilinde bakıp bakıp göz kaçırmalar devam ediyor ise; hiç çekinmeden kalkıp oturduğunuz yahut bulunduğunuz yerden hareketle hedefinize yaklaşabilir ve;
- Bayan, sizi sevebilir miyim?
Hoop, hööyt, kimi seviyon sen, ne diyon sen, haddini bil haddini… diye bin türlü hakarete maruz kalıp oturun oturduğunuz yere, yahut başladığınız noktaya dönün hemen :)
"Aşkta ve sevgide izin istenmez" gerçeğini gözler önüne serdiğimize göre. Haydi, hep birlikte ipteki unları toplayalım ve sonrasında, hep birlikte bu küçük testimizi yakınımızda bulunan bayan arkadaşlar üzerinde deneyelim.
Daha sonrasında tüm bayanların;
_bana mı sordun da sevdin_
Savunmalarını çürüterek, rahat rahat ve huzur içinde, dilediğimize aşık olup, dilediğimizi sevebilelim.
Yasakçı zihniyete dur!!! demenin vakti gelmedi mi arkadaşlar?
*** gösterimize tüm erkekler ücretsiz olarak davetlidir ve katılabilir :)
YORUMLAR
Güzel insan.
İzlemiyor sanma.Haberin olsun.İzleniyorsun.))
Sevgi ve selamlarımla.
Sular KARASI
hadi güle güle git
yoldaki erkeklere de laf atmayınız lütfen :))