- 1092 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SEN ANLAMAZSIN! demisdin BAK BAKALIM ANLAMISMIYIM?
Anlamini yitirdi kelimeler harfleri yanyana yazip cümle icinde kullanamiyorum.Herkes hersey bu gece üzerime üzerime geliyor dayanamiyorum.Ben ben degilim sanki kendimi bulmak icin ip uclari ariyorum.Radyoda calan müzikler bir agliyor bir gülüyor,arsiz arsiz notalar beni sol yanimdan kahpece vuruyor.Anlamiyorum ki bu gece bana ne oluyor?aglamayi unutmus gözlerim bön bön bakip duruyor.Anlamsizlik savas acdi aklima beynime beni düsüncelerimden vuruyor.
Gözüme takilan bagzi siirlerin basliklari beni düsündürüyor;
TASKALPLi,sen sevmeyi nereden bilirsin? Anlamazsin sen sevda ne demek? diye düsünürsün.Sevmek? sevilmek? Asik olmak? Leylanin yerine konmak? Yok böyle birsey anlamsiz kelimerin icinde kaybolmak cok zoruma gidiyor.Susdum! ama konusmak ister gibiyim.Kiminle konusacagima karar veremiyorum,yada nebileyim belkide bos veriyorum.Dedim ya bu gece anlamsiz kelimeri bir araya getirip cümle icinde kullanamiyorum.
Ben sevmekden ne anlarim? Beee.Düsünüpde yazmaya korkdugum sey aha simdi basima geldi;BEN ACIKDIM! NE VAR YIYECEK? Dedim ya ben sevmeden ne anlarim ki.Geldi benim sansür yine ayni soruyu sordu.Evet acikmis ve yine yemek istiyor bu saatde.Ben bir ahciyim,ben hizmetciyim,ben temizlikciyim,ben duygusuz taskalpli zavalli bir faniyim! Öyle demisdi gecenlerde bana.Kim? demeyin önemi yok bosverin.O kendini biliyor ve bugünde yine belli etti benim hic birseyden anlamadigimi.Yemek yapar camasir asarim ben.Ne anlarim kirmizi kalpden?ne anlarim ben sevmekden.isim gücüm yikamak,pisirmek,temizlemek.Ya yatakda,yada mutfakdaa varim ben kimligimi kaybetmis gibiyim.Eller sariyor onu teselli vererek bagrina sanki ben tastan bir heykelim.icim acimaz,yüregim sizlamaz,ne yaprsan yap umrunda olmaz zavallinin biriyim.
Agitlarim sadece hasretdendir benim.Sevdigim icin aglamam,cani yanana acidimi? Diye sormam.Dedi ya gecen;SEN ANLAMAZSIN! Evet ben anlamam.Mahallenin delisiyim ben hic anlamam.Hircin ,kavgaci,bagir cagir ol bagir sen bagir.Hic sorun degil benim icin,ben sadece is yapmadigin icin sana kizarim.dedim ya isim gücüm ev barkdir benim.Ben anlamam sevmeyi sevilmeyi.Sevmediler ki,sevmedim ki anca yakalarina yapisdim.Evet sakiz gibiyim yapisirim insanin yakasina ve asla birakmam.Yüzsüzler gibi,arsizlar gibi hic birsey umrumda olmaz benim.Vurun bana,sövün bana,ruhsuz taskalpli deyin bana.Korkmayin kizmam gücenmem,dedim ya ben;umarsiz vurdum duymaz is kolik biriyim.is yaparak kafayi bulurum.Gece gece internetde fink atim kendi kendime demlenirim.Bakdim uykum geldi gider yatagima zibaririm.Kusura bakmayin benim askim küsküm olmaz,vir vurusda sol yanlarinizi yerlere deviririm.
Dedim ya ben hic birseyden anlamam,demisdi ya; SEN ANLAYAMAZSIN BENi RAHAT BIRAK! Evet rahat birakdimevin icinde gezen gölgenle konusuyorum.Ruhun ucmus gitmis kaf daginin basina,bilmiyorum ki nasil yükseklerden asagiya indireyim? Ne el veriyorsun,nede gözüme görünüyorsun.Atesi sönmüs eskimis yildiz gibisin söyle; seni nasil yeniden gökyüzüne geri döndüreyim? Degermiydi öyle bir vefasiza aglamaya? Degermiydi genc yasinda hayatini karartmaya?.Yillarin yorgunu gibisin bikmiyormusun bu genc yasinda erkenden deliksiz uykulara yatmaya?degermihadi birde sen söyle degermi öyle insanligindan nasip almamis biri icin dünyamizi karartmaya?seni görende görmüs gecirmis bir kocakari sanar.Betin benzin solmus,halin dul avratin halindende beter olmus.Ortada kalmis ,hayatinda hep yanilmis gibisin.Yasin daha kac ki güzelim neden sen bu haldesin? Dedin ya bak ben yine seni anlamiyorumve sana salak salak seyler yaziyorum.Elim tutuyorsa ben varim! Eger hastaysam ben yokum! Kisiligim kimligim bes kurus etmez benim,ben sadece emre amedeyim.Emir kulu yapdi beni hayat,yasadiklarim aklima geliyorda hepsi dünden kalmis ekmeler gibi bayat.Tas gibiyim,sol yanimda kipirdayin birsey yok.Tek teselliniz;KARNIM TOK;SIRTIM PEK; deyim ya esim benzerim yok benim tekim tekkkkkkkkkkkk.
Suratsiz musmulamiyim neden benden korkuyorsun? Neden icini döküpde rahatlamiyorsun? Dök etegindeki taslari bedenin rahatlasin.Ruhun yükseklere kuslar gibi havalansin.Susmasin dillerin konus konus sen ben dinlerim bu gece sabahlar hic olmasin.Söyle o zalimin ogluna bizimle oynamasin.Yasamaya gec kalmayalim,seni evimizden kacar gibi kovalamayalim.Saril bize seni öpe koklaya oyalayalim.
Gelecek zaman neler gösterir? Hic bilinmez.Hic yolu yok yasayacaksin basina gelenleri, kaderin önüne gecilmez.sunu iyi bilmeni istiyorum;SENi COK SEViYORUM beni sevginden mahrum etme.Bedenini yanimda birakipda ruhunu alip cekip gitmeeeeee.Geri gelmen icin sana el acip yalvarayimmi? Yoksa körü körüne bu yaman hallerine dayanayimmi? Söyle canim ici ,gözümün nuru seni sensiz yasamaya daha kac gün,kac ay,kac yil dayanayim?Var gibisin ama biliyorum yoksun.Birak pesini o zalimin ,yoksa bu dünyada erkenden göcüp gidenler gibi yoksun.
Sevmeyi bilmem belki ama ben sevilirim! Söylesene safim benim neden ben cevremde cok sevilirim? Sevmesini bilmeyen asla sevilmez bunu ögren vede ezberle! Sevmeseydim simdi sen olmazdin.Basin dara düsünce koltugumun altina sokulmazdin.Karanlik gecelerde gelip gelipde koynuma sokulamazdin.yan yata yata belim kaymisdi sirf seni sarahtsiz etmeden emzireyim diye.Kocama sarilipya bir gece boyunca yatamadim sen kiskanma diye.Aramizda yatardin hatirlarsan geceligimden SIKICA tutardin birakipda gitmeyim diye! Bak gördünmü yine sen borclu cikdin bana.Sevmesini bilmeyen bu tastan kadin heykelini basgila ve maruz gör.O bakan bir kör sanma.Herseyi görür duyar ve bekler sakin unutmaaa!
Gece gece beni derde düsürdün farkinda bile degilim.Bu kis gecesinde cam yari aralik ve cok soguk.Tütüyorum baca gibi ve yaziyorum.Farkinda bile degilim üsümüsüm.Neden? diyorum yazmakda zorlaniyorum?neden olacak ellerim sogukdan donmus ve parmaklarimi zor haraket ettiriyorum.Misafirin bulasiklarini yikadimyikadim ve pc nin basina oturdum.Hani hizmetcilerin her zamanki yapdigi gibi.Yorulmus ellerin bikmis parmaklarim zorlaniyor bu satirlarai yazmaya.Kederimden deli gibi olmusumüsüdügümü anlamamisim!Beni ne hallere koydun bak! Diyorsun ya;SEN ANLAMAZSIN! Evet ben anlamamisim cok üsüyorum cokkkk.
YORUMLAR
selam....yapma gurbet melegim..gene eskiye döndün canlar güzeli....başkası hakkında ne derse desin.önemli degil...altın çamura düşmekle degerini kaybetmez...altın altındır..önemli olan senin sen olabilmen..ve ben varım...diyebilmen...gerisini boşver.....YÜCE ALLAH IN verdigi amaneti günü gelesiye korumak.bakmak zorundasın...unutma...sen ülkemizi temsil eden müslüman TÜRK kadınısın.....bizim başımızın tacısın......gururumuzsun.......alışmışlar.ve alışkanlık haline getirmişler sana eziyet etmeyi ama..onlar sana degil kendi akıbetlerini hazırlıyorlar.......üzülme yüce Allah yar ve yardımcın olsun..KARGADAN BÜLBÜL.KARA ÇALIDAN GÜL BİTMEZMİŞ......sevgimdesin....kendine iyi bak..yazın aglattı be bacım..güller içinden gül bacıma selam olsun........
Oyyyy Arkadaşım dün gece biz senle telefonda muhabbette etmedik dertleşmedik lakin sen sen beni, benim hikayemi anlatmışsın Adan Zye gerçi senin onun benim diye bir şey yok bizlerin çoğu çilekeş kadınların hikayesi oyyyy kalemine kurban olduğum iyiki tanımışım seni vallah keyifle okuyorum her halini diğerlerine söyledim bir sen bir Ü.Z.Soyuduru birde Kaşif Kani ERTÜRK BEY
ben insan ayırımı yapmamda sayfadan tanıdığım YOZGATLI arkadaş bunlar huyundan suyundan derseinden mi artık 3çünüz süpersiniz bir başka haz alıyorum sayfanızı okumaktan bu yazını var ya kesinlikle kendime mal ettim bende kabiliyet nerde sen dillendirmişsin sözcükleri