- 924 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
...// 10 Kasım 2012 / DEĞİNMELER
O,ötekileştirmedi hiçbir zaman…
Çünkü yaşam felsefesinde böyle bir madde yoktu.
1938’de sonsuzluğa yürürken yüzyılların gerçeğinden arındırdığı Genç Cumhuriyet’i bırakıp gitti.
Saltça :
‘’….
Beni hatırlayınız.’’
Diyerek…
Kendilerini ‘’ÖTEKİ’’ olarak bilenler anımsadılar Büyük Atatürk’ü.
Biz ve O,dediler.
Kuruluş’umuzda O’nun damgasını taşıyan her şeyi aşama aşama yok ettiler…
2012’nin 29 Ekim’ini de ‘CUMHURİYET’ ten soyutlayarak sıradanlaştırdılar en sonunda. Daha da ileri giderek HALK’a karşın yeni bir stratejiyi yaşama geçirmeye yeltendiler.
MAYA tutmadı.
Biber gazından da yakıcı bir gerçek ULUS’ta suratlarına yapıştı..
Ötekiler, Ölümünün 74.yıldönümünde Atatürk’le böyle yüzleştirmeye çalışıyorlar bizi.
BİZ RAHAT YAŞAYAMIYORUZ ARTIK
O,RAHAT UYUYAMIYOR …
Ölüm’ün değil;yüzyıllara doğru yol almanın saatinde;9.05’te ANKARA’da ve yurdumuzun her yerinde ÖZGÜRLÜĞE ve BAĞIMSIZLIĞA ant içenlerin nabzı daha gür atacak….
Bu gerçeklerin ışığında ‘’İNADINA ATATÜRK!’’diye haykırarak izinden yürüyoruz O’nun…
Işık içinde uyusun…
YORUMLAR
Sayın Necdet ARSLAN,
Bugün; Ülkesine ve mensubu olmakla gurur duyduğu Türk Milletine, cumhuriyet gibi bir çağdaş ortamda yaşamayı hediye eden ve fikrimize rehber olan, “Tam Bağımsızlık” düşüncesiyle bizlerin yaşamına anlam kazandıran Önderimiz ATATÜRK’ümüzü ulusca saygı ve özlemle anıyoruz.
Sevgili Önderim, Atatürk’üm,
Senden sonra ülkeyi yönetenler senin fikirlerine sahip çıkmadılar ve bize, seni anlatmadılar. Hiçbir yönetici, senin gibi, “Bağımsızlık benim karakterimdir” diyemedi. Onun içindir ki bugün seni eskisinden daha çok arıyor ve özlüyoruz.
Bizler,emanetine sahip çıkamadık. Senin rozetlerini takarak, sloganlaşan ifadelerini başkalarına satarak, kendimizi fikirlerinin takipçisi sandık. Hatta senin adını kullanarak darbe yapanları bile senden sandık.
Üzgünüz Ata’m.
Yazınızı beğenerek okudum. Saygılarımla.