- 1004 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLERİMİN HAYALİ !!!
Seni hayal ettim sadece,
Doğanın tüm harikası olan gözlerinde kaybolmak ne demektir bilir misin ? gözlerinde kaybolup çıkmak istemediğim tek yer neresidir bilir misin ? gözlerinin ışığında yansımak ne demektir bilir misin ?
Sana o kadar yakınken uzak olmak ne demek bilir misin ? elimi uzatıp arkandan omuzuna dokunacakken çekmek ne demektir bilir misin ? saçlarının kokusunda derinlerde yok olmak ne demek bilir misin ?
sen öyle hayal ettiğimsin ki;
resmini çizmeye başlayacağımda nereden başlayacağımı bilemediğimsin. Düşlerimde olan büyüklüğünü gözümün önüne getirmeye çalıştığımda gözlerimin büyüklüğünü alamadığımsın. Ellerini tutmaya çalıştığımda ellerimin ellerinde kaybolduğumsun. Sen öyle bir hayalsin ki;
beni ben yapan senken beni benlikten alanda sensin.
Ey hayal ettiğim ;
Ne olur bir gün düşlerimde seslen bana ! De ki ben senin hayal ettiğinin bile hayaliyim. Sen beni sevmekten beni imkansız kılmaktan vazgeçme. Sen asla üzülme, sen asla gözyaşı dökme. Seni senden alıp senlikten ben çıkardıysam, seni yine ben, SEN yaparım…
Ben de deyim ki sana ;
Ey hayallerimin bedeli !
Ben seni asla imkansız kılmaktan vazgeçmedim. Ben seni öyle bir düşündüm, öyle bir şevkle bağlandım ki beni benlikten alsanda ben seni hala seviyorum. Çünkü sevgi fedakarlık ister. Düşerimin prensesi; sen benimlesin. Sen benimle olmasanda SEN BENİMLESİN…
NE UMUTLARIN TÜKENDİĞİ YERDE, NE ÜMİTLERİN BİTTİĞİ YERDE BEN OLAMAM. BEN;
TÜM BU İMKANSIZLIKLARIN İÇİNDE SENİ ÜMİT ETTİM. SENİ UMUT ETTİM. ÇÜNKÜ SEN HAYYALRİMİN HAYALİSİN…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.