meselci'ye Mektuplar -35
Mutlu bayramlar meselci.
Kusura bakma bayramın üçüncü gününün akşama doğru vaktinde bayramını tebrik ettiğim için. Anca(k) aklıma gelebildin şair bey. Hem sevinmelisin bence, seni satırlarımda hatırladığım için...
Yoğunum. Başımı kaşıyacak zamanım pek yok. İş güç ve evlilik üçgeninde gidip geliyorum. Bir de MİMOZA adlı şiir kitabımı pazarlıyorum. Öğrenciden 5 tl, diğerlerinden 10 tl alıyorum. Bu fiyatı çok görsen de, fiyat fazla görülse de; onca emeğim var sonuçta. Dört yılın birikimi sinmiş o mısralara. O dizelerde kalbimin çarpıntıları mevcut...
Bu Kurban Bayramı, sağanak yağmurla kutlandı. Bardaktan boşarnırcasına yağmur yağdı ilk iki gün. Yağış hiç dinmedi. Çocuklar doğru dürüst ev dolaşmadı. Dolasıyla kocaman poşetleri ve kocaman yürekleri boş kaldı diyebilirim.
Bütün aşiret ilçede toplanmıştı. Yıllardır görmediğim akraba ve arkadaşlarımı gördüm bu bayram vesilesiyle. Bol bol kırmızı et yedim. Epey fotoğraf çektim. Diğer bayramlara inat şıktım. Ve diğer bayramlara nazaran, bu bayramda mideme bir şeycik olmadı. Buna çok sevindim. :)
Tek üzüldüğüm konu, köye gidememem oldu. Babamın bayramını kutlamadığıma üzüldüm. İnşallah en kısa zamanda mezarı başına gidip, ruhunu sevindireceğim Yabo’mun...
İYİ BAYRAMLAR meselci...
Mehmet Selim ÇİÇEK
27 Ekim 2012, Kızıltepe
meselci'ye Mektuplar -35 Yazısına Yorum Yap
"meselci'ye Mektuplar -35" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.