- 1186 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kurban bayramınız kutlu ve mutlu olsun..
Merhaba dostlarım…
Anlamına ve amacına uygun olarak; dargınlık ve kırgınlıkların yerini dostluk ve güven duygularının aldığı, dayanışma ruhu içerisinde insanların birbirine daha da yakınlaştığı müstesna günlerden birisi olan Kurban Bayramı’nı kutlamanın hazırlıklarını, mutluluk ve heyecanını yaşıyoruz…
Bayramlar, milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir..
Milli birlik ve beraberliğimizin güçlendiği, tarihsel ve kültürel zenginliklerimizin özenle yaşatıldığı, sevgi, saygı, hoşgörü ve vefa duygularının atmosferinde huzur ve kardeşliğin hakim olduğu bayram günleri, toplumsal yaşamımızda vazgeçilmez bir öneme sahiptir. İnsanlığın üzerinde uzlaştığı bu güzel değerlerin sadece bayramlarda değil, her zaman aynı coşkuyla yaşanmasına katkıda bulunmanın ortak amaçları olması gerektiğini düşünmekteyim. Bayramlar o kadar büyülüdür ki, gelişi bütün bir yıl beklenir ve gidişindeki keder de ancak böyle bir ikinci geliş ümidiyle hafifler; tasa iken sevinç olur, hüzün iken beklenen bir neşeye dönüşür.
Bu bayram vesileyle; başta Ebedî Başkomutanımız Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları ile yüce milletimizin birlik ve beraberliği, halkımızın huzur ve güvenliği ve vatanımızın bölünmez bütünlüğü için canlarını feda eden aziz şehitlerimizi, vatan evlatlarını, ebediyete intikal eden gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyorum…
Tüm şehit, gazi yakınları ile hayatta olan kahraman gazilerimizin, Vatanımda ve yurt dışında yaşayan Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarımızın, bu güne dek dostluğu, sevgiyi, sevinci ve geleceği… Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı… Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı, gözyaşımızı… kahkahamızı, duygularımızı paylaştığımız dostlarımın, arkadaşlarımın, akrabalarımın, sevdiklerimin sevenlerimin, sizlerin; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz Kurban Bayram’ınızı en içten dileklerimle kutluyor; her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da herkese, size, ailenize, sevdiklerinize başarı, mutluluk, neşe, huzur, sağlık ve esenlikler getirmesini diliyorum… İyi bayramlar!
Kurban Bayramınız kutlu ve mutlu olsun!..
Sevgi ve saygımla…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.