anlamadığım şeyler var
anlamadığım şeyler var.kendimi mesela anlamıyorum.diğer insanları da anlamıyorum.ben anlamıyorum.’ben anlamam’ demiyorum ama, o başka bir şey olur.farklı bir mevzu.şişlide liseyi okuyabilirsiniz.bu durum belini üşütmemek için yapacağı yolculuk boyunca atletinin bir kısmını kesip beline sarılı tutan, yolculuktan sonra da evde o parçayı başına saran bir genci sevmenizi engellemez.ya da köpeklerden hoşlanıyor olmanız sizden hoşlanan kişiye köpeğin bir ilgi duymasını gerektirmez.aynı yolda yürüyen insanlar birbirlerini göremeyebilirler.sevmeyi seven insanlar bundan vazgeçemezler de sevilmeyi dilerler de diledikleri gerçekleşmediği için mi daha mı çok sevmek mi isterler mi? neyin neyden intikamı olur ki bu? olur mu?
yani sezen aksu dinliyorsun cahit zarifoğlu okuyorsun onur ünlü izliyorsun diyelim.olabilir.ne değişti peki? bunu cevaplayamıyorsan boşa bunlar arkadaşım.senin bunca buyun boşa o vakit.debelenip bir deneme denemeye çalışman da boşa.arkada sezen aksu çalarken ve az evvel bitmişken beş şehir işaret çocuklarının sonrasında.geceler hep sabaha doğru mu uzar?
yoksa sen aklıma gelmediğinden mi sabahın ilk ışıkları çekilmez?
peki ben neden bu atlet parçasını kafama dolamışım ve hala lavaboya gitmemekte direniyorum?
anlamadığım şeyler var.ben anlayamıyorum bazen.seviyorum.geçmiyor.
m.durmuş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.