- 1803 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Gece; çok uzaklardan gelirken, mutluluk hariç her şeyi getirir sanki zindandan soğuk odama...
Bu gece gözlerim açık uyuyacağım , dilimde ninniler uyutmaya çalışacağım yüreğimi... kirpiklerimi dilek ağacı yapıp her olmayan dileğim için tutuşturacağım tek tek, hiç göremediğim düşlerime nanik yapıp kabuslarla cilveleşeceğim, aman olmazsada ben şizofrenik hayaller kurarım evet ne sandınız normal beyaz gömlek mi arada giyindiğim ama en çok siyahı severim o kandırıkçı değil hiç değilse, gece lambasımı ona ihtiyacım yok ki benim alevimden ortalık gün gibi ,yıldızlarla ,mehtabıda yemiş vardoymazlar dünyayıda kemiriyorlar duymuyormusunuz pes yani aşk’ı ,sevgiyi yediler insanlık zaten ana yemekti ohh afiyetler olsun yarasın ...
Şarkılar, müziklerinde tadı kalmadı şiirler hikayelerde hepsinin aynısı sen beni kandırıyorsun ben de seni daha ne olsun avuntu ehh işte zaman tüketmek zamanın da sanki çokta umrundaydı da... bir de ortalıkta dolaşan kuzu görünümlü kurtçuklara ne demeli arkadaş dost muhabbetiyle yaklaşan iyi niyetle bir umut inanmaya çalıştıkların ama sonrada senin iyi niyetine kurtlarını bırakıp içten içe kemirilmeni seyredenler yazık onlara gördükçe kusasım geliyor yüreklerinden taşan kurtçuklar sahte gülüşleriyle ağızlarından dökülüyor kandıramazsınızkii ben gördüm içindekini midemi kaldırıyorsunuz...
yok çok iğrenç oldu yazdıklarım güzel şeyler yazacaktım ama neden hep böyle oluyor su perimin yüzünden mutlaka evet kim mi o ? sizin yokmu periniz ah yazık :(
Su perimle küsüm ben geceleri geliyor dertleşmiyor benimle artık ama hareketlerinin seslerini duyuyorum arada elini uzatıp dokunuyor ,korkuyor benden ben seni incitmem su perim hiç yaparmıyım gel oynayalım hani karanlık kuyum var benim oraya inelim mi ama önce sen ineceksin bende geliyorum seninle yok yok ben hiç öyle başkaları gibi yaparmıyım söz verdiğimde tutarım ... sana inanmasınlar umrumdamı ben de inanmıyordum şimdi gerçekmişsin anladım o kadın doğru demiş sen benimle mühürlenmişsin...
ben yazmadım ki bunları su perim yazdı :))
DAĞÇİÇEĞİ
YORUMLAR
@DAĞÇİÇEĞİ@
çok teşekkür ederim canım sevgimle kal...
Biz hep cinleri kötü, perileri iyi sanırdık. Meğer perilerin de kötüleri varmış. Baksanıza sizin su perisi hiç de iyi şeyler yazmıyor, yazdırmıyor. Üfürükçülere yeni bir ekmek kapısı daha açılıyor desenize..Bundan sonra cinlere üfürdükleri gibi perilere de üfürecekler sanırım.
Selam ve sevgilerimle.
@DAĞÇİÇEĞİ@
yok yok üfürükçülere gerek yok biz anlaşıyoruz onunla zararı yok kimseye:)
Çok teşekkür ederim sevgimle selamlıyorum...
@DAĞÇİÇEĞİ@
sağolasın canım...
Bunları yazan su perisine selam olsun...
Yüreğine sağlık kutlarım...
Hemde en derin saygılarımı sunarak selamladım...
@DAĞÇİÇEĞİ@
teşekkür ederim arkadaşım...
@DAĞÇİÇEĞİ@
küsss
sen bilirsin yine de ama bence çok da ağlama;)))