- 1390 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BENİMLE AYNI YOLDA YÜRÜYECEKSEN..
benimle aynı yolda yürüyeceksen...
Benimle aynı yolda yürüyeceksen,bana benzemelisin. Sabahları sigarayla doyuracaksın karnını. Yanında meze olacak çayın. Öğlen çiftleyeceksın ,üst üste içeceksin sarı kızı. Dudakların ceset gibi moraracak, fazlı kaçıracaksın nikotini. Her küllüğe bir hatıra söndüreceksin..
Canın yandığında ağlamayacaksın. Mülteci olacak gözlerin , kaçıracaksın insanlardan.. Aşk denildiğinde, bekâreti elinden alınmış kız gibi titreyeceksin. Kendine çok yanlış yapacaksın. Günahtan günaha dalacaksın. Tövbe etmeye yüzün olmayacak Allah`a. Yanmak için cehenneme ne zaman gideceğini hesaplamayacaksın. Farzet ki; yandın! Hakkını verecek,şikayet etmeyeceksin...
Paranoyak olacaksın! İpe sapa gelmez şeylere takacaksın. Ciğerlerime varana kadar kıskanacaksın! Ezandan önce sesin yankı yapacak kulağımda! Bilmeliyim; bugünde sabaha sağ çıktığını.. Özleyeceksin! Bir sesimi,yüzümü,sevişmeleri değil, cesedim dahil,tepeden tırnağa kokmalıyım burnunda...
Sevişeceksin ! Bedenimi değil, ruhumu alacaksın koynuna! Derinliklere ineceksin. Nasıl orgazm oluyor acılarım keşfedeceksin! Toprak olacaksın, bir beni alacaksın içine.. Çiğ düşecek üzerimize. Üşüdükçe sarılacağız , tenimiz tutuşacak, baharı müjdeleyen çiçekleri bile yakacak alevimiz...
İçeceksin ! Ağzınla burnun yer değişecek. Ne konuştuğunu bilmeyeceksin. Rakı sofrasında sek olacak göz yaşların. Promili aşıp, yaşayamadıklarını üzerime kusacaksın. Zıvanadan çıkacak, Cadde,sokak demeden nara atacaksın! Ana avrat dümdüz resital yapacaksın! Bir melodi olacak küfürlerin! Sen güfte`si,ben beste`si olacağım! Sol`den girecek ama pes`ten çıkmayacaksın!
Bir de çocuğumuz olacak! Yalnızlığı evlatlık alacağız. Beni ana`sı,sen!i babası bilecek.. Gölgemiz gibi bakacağız. Geceler hüzün yağdırınca, koynumuzda uyutacağız.. En derin yar`alarımızda büyüyecek. Yaşlanacağız; Ben çekilmez bir kadın, sen çekilmez bir adam