- 1007 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sizcede Aşkı herkes aynı Lisanla mı yaşıyor
Merak ediyorum doğrusu,sizde aşık olduğunuz günden beri sarhoş gibimisiniz ? yüreğinizde koskoca bir yük varmı? Bendeki bu aşk gerçekten çok farklı,bitip gitmek bilmeyen bir yaşamlılık o. Kızıyorum o aşka,beni her gece ağlatan bir yarası var,kafamı bulandıran koyu bir sis gibi,taşıyamıyacağım yük gibi...Kafamda sürekli inşaat çalışmaları falan var,olacaklardan çok olanları düşünüyorum,’Nedenlerin’cevabına kendim cevap buluyorum falan... Olup olmadık bir zamanda aklıma geliyor,yaptığım işi yarıda bırakıveriyorum,okuduğum romanlar gibi tıpkı.hepsi yarım yarım,anlamıyorum çünkü neyi anlatmaya çalışıyor bu insanlar. Hayat sanki benden ibaret gibiymiş,sadece ben ve o varmış gibi,ha birde eksik olmayan hüzünlerim,Sizi düşünmüyorum yani. sizde çok özlüyormusunuz ? bir an olsa bile ona sarılmak ve herşeyi unutmak istiyormusunuz ? ben yalnızmıyım ?Bilmiyorum,zaman bana öylesine yara veriyor ki. uyuyup uyanmak istiyorum sadece,en çokta uyumak.nefes alınca sürem uzuyor,öylesine çekiyorum ki içimi. Söylermisiniz kime yazık,kime günah ? kimin zamanı öldü,yapmadıklarım,yapamadıklarım kimin sayesinde ?
Sanki kimse Sen gibi dokunmadı,böyle içten sarılmadı,öpmedi teslim almadı... Birde mesafeler vardır.Aşkı engellemez derler,doğru. ama insan bazen bedeninde hissetmek isterya,al bendende o kadar. herkes gibi ayrılıklarda dünyam durur,yolumu şaşırırım. geçtiğim yollarda onu ararım,kokusunu hissettiğimde gözlerimi kapatır derince nefes alırım,içime işler,yüreğimin yorganı olur bir anda... Hayatta özlemin anlamını en iyi ben anlatırım galiba. Çünkü hayatta hiç bir şeyi bu kadar özleyemiyorum ben,Hiç kimse benim kadar özlemiyor galiba.
Korkaksın sen,yüreğimin sahibi olamadın ben çok sevdim,dualar ettim,hatta senin için dilek ağacına en sevdiğim şalımı bağladım bile,bizim için... söyle,toplasan iki kişi edermiyiz ? Biliyorum çalışmayan saatler gibiyim,bavullarımı toplayıp kaybettiğim şeyleri aramaya çıkmak isterim,yine sensiz döneceğim,yine özleyeceğim. Kaderi değiştirmek elimzde olsaydı ilk günümü değiştirir ve gözlerimi kaybetmek isterdim.Seni görmemek için. Bazenler,keşkeler o kadar çoğalıyor ki,koca koca satırlar var içmde. her çarpıntıya koştum ve kalbim yoruldu,kızıyorum kendime neden en sevdiğim renk gibi yaşantımda pembe değil ki ? Neyse,Zaten ; Dilediğim Bütün Güzellikleri Allah Seninle Yaratmıştı Bana Sevmek Düşmüştü Bende Sevdim …