- 1498 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Genç Yazar Hasan Güçlü'nün yeni kitabı kitapçılarda..
Hasan Güçlü’nün kişisel gelişim dalında yazmış olduğu "Ruhunu Keşfet" adındaki kitabı yayın evinden çıkarak raflardaki yerini aldı. Başarılı bir kitap olduğun söyleyen yazar, kitabın tüm insanlara hitap eden bir yazpısı olduğunu ve okurken insanların sıkılmamaları için bir çok hikayeyle süslendiğinin dikkatini çekti.
Yazar bu kitabın diğer kitaplardan farkını şöyle açıkladı:
"Bu konuda yazılmış birçok kitap vardır fakat bu kitap onlardan daha farklı özelliklere sahip. Okur kitabı eline aldığında düz yazı gibi okumayacak, sizli bizli okumayacak… Okur adeta kitabı karşılıklı diyaloglar şeklinde okuyacaktır bazen ben bazen sen… Birde bu kitapta her bölümde yazıların aralarında ufak hikayeler bulunmaktadır. Bu hikayeler okurun kitabı sevmesine ve daha heyecanlı okumasını sağlayacaktır."
Yazarın kitabını idefix gibi büyük online mağzalardanda satın alabilirsiniz.
Kitabın özeti:
Hayatınızda güven eksikliği, üzüntü, korku gibi olguları çoğu kez hissetmişsinizidir ve beklide bunun için hayata bakış açınız git gide kötüleşmiştir. Bu olguları yok etmek için neler yaptınız?
Tüm olumsuzlukları aşıp başarıya ulaşmanın yolunu hiç aradınız mı?
Birçok kişi için bu soruların cevapları aynıdır. Bizim ilerlemekte olduğumuz bu hayatta başarı en önemli kavram olmalıdır. Başarı için elimizden geleni yapmalıyız ki daha mükemmel bir hayatın temellerini atabilelim.
Büyük başarıları arzuluyorsunuz. Fakat kendinizin bu başarıyı hak etmediğini veya başaramayacağınızı düşündüğünüz için kendinizi kötü hissediyorsunuz. Kendinizi kötü hissedip hep olumsuzlukların içerisinde yaşadığınız için hayata olumlu bakamıyorsunuz. Oysa hayata azıcık olumlu baksanız belki de bulunduğunuz konumun çok daha üstüne çıkabilirsiniz.
Bu hayatta bazı alanlardan memnun değil misiniz?
Üzülmeyin bu kitapta birlikte yeni bir yolculuğa çıkacağız. Üzerinizde görünen bedenle yaşadığınız doğru fakat bedeninizi yöneten bir ruhun olduğunu sizlere hatırlatmaya çalışacağım. Hatta ruhunuzu keşfedip sizin “yapamam, edemem, asla olmaz vs.” gibi olumsuzlukları yenmenizi sağlayacağız. Kendinize olan güveninizi artırmaya çalışacağız.
Yazarın diğer kitaplarınında yakın zmanda raflarda yerini alması beklenirken, yazara şuanda bazı yerel gazetelerden köşe yazarlığı teklifleri gelmeye başladı.
Yazara yazı hayatında başarılar dileriz.