- 361 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
44,blm
Ela annesinin yanında uyumadığı zamanalrda geceyi birlikte geçirmeye başlamışlardı,Sinem kocasını anlatırdı,tanıştıkları üniversite yıllarını,evliliklerinin işlk yıllarını , kocasının İremle olan ilşkisini, kızlarının ölümünü alatırdı,Necmiye ise tanıştıkları çiftleri yaşadıkları renkli gece hayatını anlatırdı,fantezi olsun diye önce kadınların seviştiği erkeklerin sonradan katıldığı bir anısın anlatınca ,Sinem sözünü kesti,"yani sen bir kadını öptüğğünü mü söylüyorswun ?
.necmiye arsızx bir kahkaha attı ,elbette öptüm hatta sevişitm ,inan bir erkekle olmaktansa partnerin ile ten uyumunu yakalrsan hem cinsinle olmayı tercih edersin, her şeyden önce erkeğin tek düşüncesi bir an evvel işini bitirmek oysa kadınla olduğun zaman acdele etmiyorsun,yavaş yavaş... yani tadını çıkartarak ,birbirimiize masum öpücükler kondurup uyardığımız zaman yumuşak tenlerimizin atelşi geçiş yapıyor,geris de kendiliğimnden gelir"Sinem bu sözleri hayretle dinlemişti,yanında lezbiyen bir kadın vardoı,acaba benimle olmak mı istiyor düşüncesi kaplamıştı zihnini,"peki ya sen * dedi,Necmiye hiç hem cinsinle oldun mu,gençkızlığında falan yani ?"
-"hayır"dediSinem kısa kesip konutyu kapatmaya çalaışıyordu,birden fısıltılı bir soru ile sessizlik bozuldu;
-"Seni öpebilirmiyim NEcmiye?"dedi Sinem.
Ne diyeceğini şaşırmıştı,Sinem yıllarca kadınlarla dolu bir koğuşyta kaldığı halde karşı cinse uzak bir yaşam sürdükten sonra hayatında kocasını öldürdüğü bir kadın girmek istiyordu,acaba bir erkeğin öpmesi ile bir kadının öpmesi arasında ne fark var dı ki,cevap vermek yerine gözlerini kapatıp beklemeyi seçti,lise yıllarında ilk erkek artkadaşına yaptığı gibi topu karsıya atmıştı,birkaç saniye sürdü bekleyişi,Sinemin rujunu hissetti sonra...
Masum öpücükler yerini okşamalara bıraktı,ğöğüslerini tatlı sert sıkarken ,Sinem de bacaklarını okşamaya başladı Necmiyenin,ele’ya yakalanmaktan korkuyorum, yanıja gitsem iyi olacqak "dedi Sinem , Necmiye bu ateşli sevişmeyi neden kestiğimni düşündü ,yanlış bir şey mi yapmıştı? ilk seferinde çok mu ileri gitmişlerdi,
"sinem"dedi tam çıkarken ,
-"sana evimi bu amaçla açmadım inan , benim de aklımda bu yoktu, samimiyetle söylüyorum
"Bunu sabah a bırakalım " dedi Necmiye usulca kapıyı kapatırken
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.