İyiki Varsın Kardeşim..
Merhaba kardeşim, herşeyim bitenem, beni mutlu eden gerçeğim Merve Nisa İnan..
En güzel veen zor anlarımın..Sıcacık destegı oldun hep. Sıkıldıgım anlarda benı uzun uzun dınleyen kocaman bir yürek.Guzel seylerı ogrendıgım yuce gonullu insan..Hayatıma renk kattın Kimsin nesin nerden geldin? Peki vazgeçmek nedir bilir misin? Ben bilirdim aslında çok şey kaybettim vazgeçtim zorunluluk gibi gelirdi vazgeçmek bana elinde kocaman boşlukla kalmak normaldi benim için elimdeki boşluk üzmedide ama yüreğimdeki boşluk hiç dolmaz sanıyodum biliyo musun? Taaki sen gelene kadar..Vazzgeçememeyi öğrendim.. Vazgeçmenin zorunluluk olmadığın.. Elimden geleni yapmayı.. Herşeyi öğrendim aslında seninle birlikte. En güzelide şu kardeşliği seninle tattım.. Ve ben senden öğrendim kardeşliği.. Kimi zaman aldığım nefeste, kimi zaman üzüldüğüm anda karşımda buluyorum seni..Bilirsin Hiçbir zaman sevgili kardeş gibi olamaz. kardeşin aşkı sevgiliden çoktur.Sevgili terk eder, kardeş yanında baki kalır... Sevgili emreder, kardeş teselli eder. Kardeş sevgiliden çok sever.. Bi yanlışım olduysa inan bu seni çok sevdiğimden.. Pepe ninde dediği gibi ’İnsan sevdiğini hiç üzer mi?’ Ben üzebilir miyim hiç seni? Sende beni benle bırakma çünkü bana sen lazım kardeşim..
YORUMLAR
Ben Nisa;
Söze şöyle başlıyayım. Çok zor, komik, sıkıcı, agrasif vs. vs. bir hayat bu içinde yaşadığımız.. Ve bir o kadar da boş.. Tabii her boşluğu dolduran biri yada bişey vardır. Benim bu boş hayatımı dolduran biri: SEN, bişey de: içinde yaşadığım KALBİN !! Hanii demişsin ya vazgeçmek falan.. Şöyle bir söz vardı: Her tercih aslında bir vazgeçiştir...! İşte bende seni tercih ettim bir çok insandan vazgeçtim.. Çünkü sen hepsinin toplamından da fazla değer, sevgi, ilgi, alaka ve en güzeli de MUTLULUK veriyorsun KARDEŞİMmm.
TEŞEKKÜR EDERİİM. <3