NÜS'ün Ruh Hali
Hiç olmadık zamanda sebepsiz dışarı çıksam, kimseler olmasa, ya da olsa…
Karanlıkta bir bir dağılsam, sonra yine toplansam…
Korkmayı unutup koşsam koşsam.
Önüme gelene vursam…
Kırsam, parçalasam deli derlerken bana, avazım çıktığı kadar bağırsam.
İnadına inadına omuzlarına çarpsam, sağa sola yalpalasam.
Hiç olmadığım kadar nefes nefese kalsam.
Ahşap evlerin pencerelerinden asi şarkılar duysam
Ve ben ağlasam ağlasam… Uzun süre susmasam. Sonrasında çoğalsam, yeniden başlasam...
Ya da....
Ya da yeniden doğsam....
NÜS/ 10 Eylül 2012 *** 22.45
YORUMLAR
...uçurumlara düşerken hissettiğim boşluklar ,ya da savrulup kuru bir yaprak gibi kaybolduğum adressiz uzaklıklar çölün kavurucu ayazını çekmek gibi bir duvar dibinde kaldığım yalnızlığım ..okurken bir su, şelale akışında rastladığım bu güzel anlatımların bana verdiği ilk satır oldu..tebrikler NÜS ..
Deniz gibi:
Birgün süt liman ortalık sakin,
Birgün kasırga fırtına kaç aman.
Birgün balıklar nanik yapar uzaktan.
(san ki memleketimde deniz var gibi ukalalık yapmasam olmaz )
Tebrik ederim saygılarımla.
NÜS
Sevgili Necla...öyle hissettimki...güzel yazınızı okuyunca..aynı duyguları paylaşıyorum...ağlasam,ağlasam hiç susmasam...ve yeni baştan yaratılsam!,hayat öylesine yoruyor bazen...yine de Rabbim bizler için en hayırlısını bilir ve öyle yapar...inanıp güvenmek gerek...sevgilerimle...güzel,sağlıklı günler dilerim....
NÜS
NÜS
NÜS
ama doğru beni hangi ana doğurur, bile bile bela alır mı.? heheee...
Teşekkürler efenimm...
şu yazıların cevap yerine alışmadım ki... anla ne kadar yazı ekliyorum..:))))
İbrâhîmî Feyzullah Yalçın
Duâ.
İbrâhîmî Feyzullah Yalçın
hâlbuki ben nüstakîl bir yorum yapacaktım.
ressam12
ne güzel bir kumaştı değil mi kutni ?? var mıdır acep daha bizim ellerde ...
''oyy bizim eller ne acı eller '' oysa ne de güzel'diler ...
hürmet
izzet
ikram
ayva
:)