- 553 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KUTUP AYISI ' nın anımsattıkları...
SEVGİLİ ARKADAŞLAR,AZİZ DOSTLAR,KAPAK RESMİMİ BELKİ MERAK EDEN BULUNUR. KİMİLERİNİN DE,BELKİ " ... BU DA NEE ?! " DEDİKLERİNİ DUYAR GİBİYİM..AŞAĞIDA ANLATMAK İSTEDİĞİM DE ZATEN BU :
--GEÇEN YAZ,BİR ÇAY BAHÇESİNDE ,EŞLERİYLE BİRLİKTE DÖRT A...İLE ÇAY İÇİYORDUK.BU RESMİ HEPSİNE AYRI-AYRI BİRER DAKİKA GÖSTERİP,DÜŞÜNCELERİNİ SÖYLEMELERİNİ İSTEDİM..ÇOK DEĞİŞİK SÖYLEMLERİ OLDU..
-- " YAZIK YALNIZ KALMIŞ GALİBA.." , ". AYYYY ÇOK TA GÜZELMİİİİİİİŞ.."
ya da ". AY TÜRKİYE’ DE DE VAR MII ?.." falan türünden sözler.......
Hm.ef.nin biri de " ..CEMAL BEY,PEKİ SEN NE DÜŞÜNÜYORSUN ?.."
diye sormuştu...
BENİM DUYGULARIMI ANLATTIM : (...LEN İNSAN OĞLU İNSANLAR !!BİRİNE KIZDIĞINIZ ZAMAN " VAY AYI OĞLU AYIIIIII !!!." DİYE,GÜYÂ ONA HAKARET EDERSİNİZ; AYRICA , BANA DA KÖTÜ ŞEYLER KONDURURSUNUZ...DEĞİL Mİİ ?!. "..
HERKES SURATIMA BAKIYOR, DEVAMLA DEDİM Kİ, GÖZLERİNE İYİCE BAKTINIZ MI ?.BEN HEM DE PERTAVSIZLA UZUN-UZUN BAKTIM ..."..Ee,ne gördün ?.." DEDİ BİR ARKADAŞ..GÖRDÜKLERİM Mİ ?. AYI BANA DEDİ Kİ.: " ..EY ! SÖZÜMONA İNSANOĞLU, İNSANLAR,EVİMİ,BARKIMI YIKTINIZ,YOKETTİNİZ ! OZON’ U DA ELBİRLİĞİYLE İNCELİTİP,DELDİNİZ !..BUZULLARI ERİTTİİNİZ. !.BEN ŞİMDİ BURDAN NERELERE GİDERİM,NAAAAPARIM..NERDE YAŞARIM ??!." DEVAMLA DA "..HANE YIKANIN HANESİ OLUR VİRAN !..O SULAR YÜKSELİNCE BAKALIM SİZ NERELERE KAÇACAKSINIZ,SORUMSUZLAR ..?!.."
..GÖZLERİNDEKİ O MAHZUN BAKIŞLAR İŞTE BANA BUNU ANLATIYOR DEDİM..
GARSOON,ÇAYLARI TAZELERR MİSİN ??...................