- 617 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR LAZIN TÜP BEBEK MACERASI
Birgün lazın biri,Çok çocuk yamak istiyormuş,Fakat çocuğu olmadığı için,Tüp bebek merkezine gitmiş,Ordaki görevliye ben çocuk yapmak istiyorum demiş,Ordaki görevlide tabiki yardımcı olayım size demiş,Ve başlamış anlatmaya,Tabi sohbet dönmüş dolaşmış,Paraya gelmiş abi bu çocuk kaça mal olur bize demiş,Yetkili kişide yaparız birşeyler demiş,Tabi bizim laz buna çok sevinmiş,Nakitmi yada kredi kartıylamı düşünüyorsunuz demiş,Bizim laz nakit alacam demiş,Tabi görevli kişi prasüdürleri anlattıktan sonra sözleşme yapmak için imzaya sıra gelmiş,Tabi bizim laz o esnada bir soru sormuş görevliye,Abi tüpünüz sizin olsun,Ben tüpü evden getirsem kaça olur demiş,Ve odadaki herkez katıla katıla gülmekten kırize girmişler,Anlayacağınız bizim laz ömrü boyunca başına ilk defa böyle birşey geldiği için,Öyle kara kara düşünmüş bu millet bana neden güldü diye,Ve oradan bir arkadaş abi ne tüpü diyorsun,Piknik yapmayamı gidecez diye söyleyivermiş o esnada,Piknik tüpüyle ne işimiz olur ki bizim demiş,Tabi bizim lazın jeton köşeli ya,Jeton biraz geçte olsa düşüvermiş,Biraz geçte olsa anlamış,Tüp bebeğin piknik tüpüyle olmadığını...)))
Ufuk GÜNEY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.