- 1183 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GİTMEK Mİ ZOR KALMAK MI YA SİZCE...?
Gitmekmi zor kalmakmı genelde yeryüzünde herkez çok değer verdiği birilerinden ayrı kalmaya mahkum edilmiştir. kimi dedesinden ailesinden kimi dost ve arkadaşından kimide canından çok sevdiği eşinden sevgilisinden aslında gitmek ve kalmanın çok göreceli kavramları var kimileri kendi çıkarları uğruna öldürür sevdiğini bu bencillikliktir. kimisi ise kendini öldürmüş sevdiği yaşasın istemiştir bu fedakarlıktır. ama günümüzün dünyasında herkez fedakarım cümlesini kullanır arkasına bile bakmadan gider sonra bir gün döner dediği tek şey seni üzmemek için ve ekler kendimce sebeblerim vardı hangi sebeb ve bahane seven bir yüreği üzmekten değerlidir benim şahsen aklım ilmim almıyor zaten senin için senden geçerim politikası bu bencilliği yapanların dayanma direğidir ne zamandan beri gecmek ve terketmek aynı kefeye konuluyor ... aslında çözüm vardır ama uğraşmak yarulmak gerekir kaçmak varken neden uğraşılsınki? giden ister bayan olsun ister erkek suç onlara aittir açıkça konuşmak yerine savaşmak yerine kaçmayı seçmiştir çünki bunu yapanlara bu satırlarım çok acımasızca gelebilir sebeblerimiz vardı dediğinizi duyar gibiyim onlara tek diyeceyim minareyi çalan kılıfına uydurur çok geç olmadan hatalarınızı telafi edin herkez yaptıklarıyla kendi değerinde kalır dönecekmi dönmeyecekmi diye hesap yapmadığınız için bekleyenin halinden anlamazsınız. o kişininde bir dünyası olduğunu onun dünyası sizken bundan bir haber yaşadığınızı anladığınız zaman çok geç olabilir giderken bıraktığınız kişiyi döndüğünüzde yerinde bulamaya blirsiniz ve kesinlikle bunun suçlusu sizsiniz bunu sakın unutmayın o yüzden sondan önce elinizden geleni yapın....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.