- 843 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RAMAZAN GELDİ HOŞ GELDİ ....
Tüm ihtişamıyla geldi hoş geldi ramazan ! biz konuya dönelim..acayip sinir olurum cahil cüheyla insanlara ha bakın şimdi bilinesi cahillikten söz etmiyorum irade cahilliği kardeşim irade hani nefsin yumurta akıyla terbiye edildiğini sananlara sözüm.. nefis bütün ibadetlerin başı ve bütün mücahedelerin kemali olmuştur ve nefis esaretinden, ruh hürriyetine geçiş yapmamızı öngören hakikat ayı ramazan...
Hakikat hakikatte "şeytana bile pabucunu ters giydirme yeteneğine sahip olan insan düzinesinin , ahlaksızlığının pusuda bekleyen o paronayak bilinç altının ,geçici panoramasını izlemek bana ters geliyor abi...hastalık bir ayın ardından nüksediyor eee kolay değil tabii bir sene boyonca bir günah makinesi gibi çalışan nefsi öyle bir ay içinde ıslah etmek bir bakmışsınki ne aziz insanlık yarabbi dediğin filim ,tokat gibi yüzüne çarpıyor densizliğini her adımda... Hayat sürecinde Allah’ın bir çok nimetine, lütfuna, rahmetine, bereketine dürüst olamayanların dersi olabilirmi hoş gelen mübarek ramazan.?
Güzele iyiye mazhar olan güzelleşir iyileşir demişler,dünya sevgisinden ruhu sarhoş olanlar ,şeytanın, insan ruhundaki taşeronu, temsilciliğinden her daim istifa edebiliyorsanız hah işte sizede hoş gelmiş mübarek ramazan ...
BERRİN KORKMAZ
Peygamber Efendimiz (a.s.m); “Kim yalanı ve onunla ameli terk etmezse (bilsin ki) onun yiyip içmesini bırakmasına Allah’ın ihtiyacı yoktur....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.