- 450 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyüklere Masallar --22.blm
önce ucuz ve agır kokulu bir sigara yaktı,tahrik olmak icin defalarca dinledigi öyküyü tekrar anlatmasını istedi.Murat masum çocukluk oyunları ile başlayan karanlık ve pis bir bodrum katında acısını hala unutamadığı oyunu anlettı,kuzeni ile cinselliği keşfetme yolculuğu ikisinin de tahmin etmediği bir biçimde sonlanmıştı,acıdan kıvranırken,acaba kanamam var mı dıye eliyle kontrol etmişti,kuzeni ise önce çok pişman oldu sonrada tekrar deneyelım dedi, ve tekrar denedıler ama bu kez tahriş olan cildi yüzünden sürtünmeye bile tahammülü kalmamıştı Murat’ın,bodrum katında karşılıklı organ gösterileri ,sonra karşı tarafın organına dokunma,güreş tutmak amacıyla başlayan ve belirli bir süre sonra-çoğu zaman Murat’ın rızası ile-kuzenın üste çıkıp kendisini "ezmesi" ile devam eden oyunlarda final bu şekilde olmuştu.İlk kez bir organın tamamını içinde hissetmişti,ilerde en bnüyük dileğinin bir vajinaya sahip olmak şeklinde özetleyeceği ruh haline girişinin ilk günü işte bu bodrum katında,kadınların alttan eteklerini birlikte röntgenledikleri kuzeni ile olmuştu,aslında başlangıçta roller karışıktı,güreşte bazen kuzen de altta kalırdı,"açık " güreşte ise cinsel organını biraz daha yavaş "sürtmesi"hususunda uyarılmıştı Murat,ama zamanla roller belirginleşti,artık kuzen güreşte hep üstte kaldı,ve fikri kimden aldığı bilnmez bu kez sabun kullanmayı akıl etti,,elbette bu kadar kolay birleşmeyi ikiside düşünmemişti.Öyküyü anlattıkça konuğundaki "hareketlenmeyi"farkedince zamanının geldiğini anladı,koltuğu yatak konumuna getirerek bir davette bulunmuştu,elbette konuk da heyecandan titrediği için düğmeleri çözmekte zorlanmaya başlamıştı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.