- 2541 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
icimden gelen sevgi sözler
Özlüyorum..! Dokunamadığım, Dokunduğum Zamanda Doyamadığım Yüzünü,
Tutamadığım, Tuttuğum Zamanda Bırakamadığım Ellerini Özlüyorum. Hergün Daha Fazla İstiyorum Seni Yanımda, Duygularımda Dolaş İstiyorum. Anlatamıyorum Çoğu Zaman, Susuyorum. Uzaklık Canımı Yakıyor Korkuyorum..! Gerçekmiyiz Diye Soruyorum Kendime Bazen..? Eğer Rüyaysa Uyanmak İstemiyorum.. Gerçekse..: Ölümün Geldiği, Ömrümün Bittiği Yerde Bekliyorum...!
AMA HEP BEN ÖZLÜYORUM SENİ...
VE EN ÇOK BEN DÜŞÜNÜYORUM SENİ...
HASRETİNİ VE ÖZLEMİNİ YAŞIYORUM İÇİMDE...
SENİN İÇİN ŞİİRLER YAZIYORUM
SENSİZLİĞE KAFA TUTUYOR...YALNIZLIĞIMLADANS EDİYORUM...
ZAMAN ZAMAN RESİMLERİNEBAKIYOR... MESAJLARINI OKUYOR...
HIÇKIRA HIÇKIRAAĞLIYORUM...
ÇÜNKÜ BEN SENİ SENDEN ÇOK SEVİYORUM...
Gece’ den Değil "Senden Kalma" Uyandım Bu Sabah...
Kalbim Hasretinle Çatlıyordu. Ve Gözlerim Aşk’ çanağı Olmuştu Sensizlikten Hadi Gel...
Ben Geldim De...Seninim De... Kurtar Beni Bu Sar Hoşluktan...!
Üşüyordum... SarıLacak bir şeyLer ararken seni buLdum...
Dokundum... Yanıyordun. ELimi çekmek zorunda kaLdım çünkü beni de yakıyordun...
Sana dokunsam yanıyor; eLimi çeksem donuyordum...
Şimdi düşünüyorum: SeninLe oLup yanmak mı zor; Yoksa sensiz kaLıp donmak mı?
Bana sorarsan eğer,sensiz donmak değil
Seninle bir ömür yanmak isterim sevdiğim
Varsın yaksın ateşin beni
Küle dönmeyede razıyım ,elinden olacaksa eğer
dalından kopmuş çiçeğin, köklerini özlemesi gibi özlüyorum seni. kopan çiçeğin köklerine tekrar kavuşması için ne kadar umut varsa, benimde seninle olan bir hayata o kadar umudum var işte. çiçek solacağını bile bile bekler ya hani, bende olmayacağını bile bile bekliyorum seni. bırak engel olma sevdiğim, ben seni yaşamak istiyorum. seni yaşayıp bitirmek değil, sana hep hep yeniden başlamak istiyorum♥ S e v i y o r u m ♥ G ü L ♥ K o k u L u m ♥ S e n i ♥..
Hep Uzak, Ulaşılmaz, İmkansız diye Vazgeçmek mi gerek.... Uzaktakini de, Ulaşılmazı da, İmkansız olanı da, Sevmek gerek.. Sessizce, Susup da Sevmek gerek... Olmayacağını, Sevmeyeceğini, Kavuşamayacağını Bile bile, Sevmek gerek.. Hem de Dolu dolu, Sevmek gerek.... Özlemiyle yana kavrula, Hasretinden Dağları delip, Çölleri yol edip, Uzağı yakın ederek ,Hayalini Gözlerine sürerek, Delice sevmek gerek ki ,Adı Sevda olsun.... Kolayı herkes sever.... Zor olanı seveceksin.... Taşa, tohum ekip Yetiştireceksin ki, Sevdim diyesin . .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.